داستان کارت سوخت

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
14:34 - دوشنبه 04 تير 1397
رئیس مجلس در مراسم بازدید از آزاد راه تهران ـ شمال : تکمیل آزاد راه تهران ـ شمال با زمان بندی دقیق تسریع شود لاریجانی: طرح آزاد راه تهران ـ شمال یک تجربه ارزشمند در ساخت و ایمنی تونل و جاده است؛ دانشکده های فنی باید از دستاوردهای آن استفاده کنند برگزاری جلسه اقتصادي دولت به رياست معاون اول رئيس جمهور وزیر صنعت، معدن و تجارت(پس از نشست ویژه اقتصادی): ۱۸ میلیارد دلار به کالاهای گروه اول (اساسی، حساس و ضروری) اختصاص می‌یابد شریعتمداری: برای گروه دوم ( کالاهای مصرفی و مواد و تجهیزات مورد نیاز تولید این کالاها) نیز ۲۴ میلیارد دلار اختصاص یافت تأمین ارز گروه سوم کالاها ( ۵/۶ میلیارد دلار) بر عهده صادرکنندگانی است که با نرخ رقابتی در (بورس) ارز خود را ارائه می‌کنند ورود گروه چهارم (کالاهایی که جزو نیازهای اساسی مردم نیستند) ممنوع است این گروه کالاها حتی با ارز با نرخ‌های غیررسمی نیز امکان ورود ندارند
کد خبر: ۵۰۵۳۶۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
داستان بود یا نبود کارت سوخت بالاخره پایان یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این طرحی برای هدف‌مندی مصرف سوخت در کشور بود که از تیر ۱۳۸۶ تا خرداد ۱۳۹۴ اجرا شد و برای تمامی خودروها کارت هوشمند سوخت صادر شد.
 
اما با تک نرخی شدن قیمت سوخت در سوم خرداد ۱۳۹۴، سهمیه‌بندی متوقف گردید و رنگ کارت سوخت کم رنگ شد اما رنگ نباخت. برای همین منظور تمامی تلمبه‌های جایگاه‌های سوخت به دستگاه های ترمینال (کارت‌خوان و پین پد) مجهز شد.
 
این داستان ادامه دارد تا اینکه مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت این کارت هوشمند باقی بماندتا از هوش این کارت هوشمند کنترل میزان برداشت برای هر کاربری قابل مشاهده باشد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲۵°    ۳۹°