نبض ورزش/کارکرد باجه های مطبوعات تغییر کرده است

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
22:52 - دوشنبه 19 آذر 1397
در پی روند کاهشی قیمت ارز، هر دلار امروز با بیش از ۳۰۰ تومان کاهش درمقایسه با دیروز، وارد کانال ۱۰ هزار تومان شد شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات دوشنبه ۱۹ آذر به ۱۶۶ هزار و ۹۱۶ واحد رسید رئیس کل بانک مرکزی: بانک مرکزی با سپرده یک‌ساله با نرخ سود سپرده بالای ۲۰ درصد به شدت برخورد خواهد کرد سرپرست سازمان تأمین اجتماعی: بسته حمایتی بیمه شدگان تأمین اجتماعی و مستمری بگیران هفته آینده پرداخت می‌شود نماینده کارگران در شورای عالی کار: حداقل مبلغ عیدی کارگران، امسال ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است سرپرست سازمان توسعه تجارت: تراز تجاري ايران در ۸ ماه منتهی به آذر ­امسال مثبت بود و صادرات ۱۳ درصد افزایش یافت معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سهم کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار سلامت را بیش از ۳ میلیارد دلار اعلام کرد شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي: امکان لغو يا ويرايش اطلاعات درخواست صدور کارت المثني سوخت تا ۲۴ آذر (پايان مهلت ثبت‌نام) فراهم شده است بر اثر آتش‌سوزی در نزدیکی یک خط لوله در منطقه پارس جنوبی ۴ نفر مصدوم شدند
کد خبر: ۵۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
گسترش فضای مجازی، کارکرد باجه های مطبوعات را تغییر داده است و این باجه ها بیشتر از روزنامه،سیگار می فروشند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این برنامه نبض ورزش که همزمان با نمایشگاه مطبوعات بود، مرتضی موسوی زنوز روزنامه نگار ورزشی با اشاره به اینکه 10 سال پیش تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات بیش از امروز بود گفت: قالبهای جدیدی که مدیران روزنامه ها برای جلب مخاطب ارائه کردند اشتباه بوده است.
وی افزود: روزنامه نباید به دنبال خبر باشد بلکه باید سراغ تحلیل برود.
در ادامه مهدی هژبری سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه ریزش مخاطب نمایشگاه را قبول ندارد اما ریزش بازدیدکننده را قبول دارد گفت:در گذشته نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب بود به همین دلیل بیشتر مخاطب داشت.
وی افزود: پس از ان سالها هم برخی از بازدیدکنندگان برای دیدن چهره های ورزشی مورد علاقه خود به نمایشگاه می آمدند اما اکنون مخاطب حرفه ای برای خود روزنامه و بحث فنی به نمایشگاه می آید هرچند تعداد آن کم است.
وی با اشاره به اینکه خبر ورزشی دومین روزنامه پر مخاطب کشور در همه زمینه ها است تصریح کرد: اگر مخاطب زیاد نشده بود متوسط سن مخاطبان باید بالای 40 سال بود در حالی که اکنون مخاطب 17،18 ساله هم داریم.
وی به تغییر تعریف رسانه اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ها و کانالهای تلگرامی امروز رسانه هستند و مخاطب برای دریافت خبر به آنها مراجعه می کند.
 سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه کیوسکها بیشتر از روزنامه سیگار می فروشند افزود: در دهه 70 که خبرگزاری ها آمدند روزنامه ها به اشتباه تحریریه با سبک کردن و از مطالب آماده خبرگزاری ها در روزنامه کار کردند.
 
 
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۳°    ۱۲°