نبض ورزش/کارکرد باجه های مطبوعات تغییر کرده است

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
07:22 - سه‌شنبه 04 ارديبهشت 1397
رژیم صهیونیستی به بهانه پرتاب خمپاره به بلندی های جولان اشغالی، بخشی از توپخانه ارتش سوریه را هدف حمله قرار داد رژیم صهیونیستی از جنگ ۱۹۶۷ تاکنون ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از بلندی های جولان را اشغال کرده است یولی گک (گزارشگر شبکه تلویزیونی زد.دی.اف آلمان در سوریه): حمله شیمیایی در دوما را معارضان مسلح انجام دادند جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در دمشق با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوریه دیدار کرد پليس کانادا اعلام کرد در عمليات زيرگرفتن رهگذران با خودرو در شهر تورنتو کانادا ۱۰ تن کشته و ۱۵ تن ديگر زخمي شده اند مقامات کانادا، هر گونه ارتباط فرد مظنون حادثه تورنتو را با گروه هاي تروريستي رد کردند رئیس اداره عدم اشاعه و کنترل تسلیحات در وزارت خارجه روسیه : سناریوهای ساختگی در رابطه با حمله شیمیایی ادعایی در دومای سوریه شکست می خورند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه دیدار کردند در عملیات نجات در سواحل لیبی ­بیش از ۱۵۰۰ مهاجر غیر قانونی نجات داده و بیشتر آنها به ایتالیا انتقال داده شدند ۲۱ نفر در نيجريه در حملات گروه افراطي بوکو حرام کشته شدند آتش سوزي در يک باشگاه شبانه در چين با ۱۸ کشته و ۵ زخمي
کد خبر: ۵۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
گسترش فضای مجازی، کارکرد باجه های مطبوعات را تغییر داده است و این باجه ها بیشتر از روزنامه،سیگار می فروشند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این برنامه نبض ورزش که همزمان با نمایشگاه مطبوعات بود، مرتضی موسوی زنوز روزنامه نگار ورزشی با اشاره به اینکه 10 سال پیش تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات بیش از امروز بود گفت: قالبهای جدیدی که مدیران روزنامه ها برای جلب مخاطب ارائه کردند اشتباه بوده است.
وی افزود: روزنامه نباید به دنبال خبر باشد بلکه باید سراغ تحلیل برود.
در ادامه مهدی هژبری سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه ریزش مخاطب نمایشگاه را قبول ندارد اما ریزش بازدیدکننده را قبول دارد گفت:در گذشته نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب بود به همین دلیل بیشتر مخاطب داشت.
وی افزود: پس از ان سالها هم برخی از بازدیدکنندگان برای دیدن چهره های ورزشی مورد علاقه خود به نمایشگاه می آمدند اما اکنون مخاطب حرفه ای برای خود روزنامه و بحث فنی به نمایشگاه می آید هرچند تعداد آن کم است.
وی با اشاره به اینکه خبر ورزشی دومین روزنامه پر مخاطب کشور در همه زمینه ها است تصریح کرد: اگر مخاطب زیاد نشده بود متوسط سن مخاطبان باید بالای 40 سال بود در حالی که اکنون مخاطب 17،18 ساله هم داریم.
وی به تغییر تعریف رسانه اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ها و کانالهای تلگرامی امروز رسانه هستند و مخاطب برای دریافت خبر به آنها مراجعه می کند.
 سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه کیوسکها بیشتر از روزنامه سیگار می فروشند افزود: در دهه 70 که خبرگزاری ها آمدند روزنامه ها به اشتباه تحریریه با سبک کردن و از مطالب آماده خبرگزاری ها در روزنامه کار کردند.
 
 
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۸°    ۲۲°