نبض ورزش/کارکرد باجه های مطبوعات تغییر کرده است

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در کانال شبکه خبر و پیام رسان سروش irinn_channel@      
04:26 - شنبه 30 دی 1396
زمین لرزه به بزرگی ۵ ریشتر حوالی سومار در کرمانشاه را لرزاند پس لرزه به بزرگی ۸ / ۳ ریشتر در سومار روی داد هواشناسی از بارش باران و برف و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما برای بخش‌هایی از نیمه غربی، شمال و شرق کشور تا یکشنبه خبر داد محیط زیست خوزستان : میزان غلظت گرد و خاک در اهواز به بیش از ۶۶ برابر حد مجاز رسیده است درپی بارندگی‌ ها و گل آلود شدن مقرهای برق، بخش هایی از شهرهای خوزستان با قطعی برق روبرو شده است قطعی برق همچنین در نقاطی از اهواز و مناطقی از شهر شوش گزارش شده است بارش شدید باران باعث آب گرفتگی چادرهای اسکان موقت زلزله زدگان سرپل ذهاب و قصرشیرین شد مدارس سردشت و پیرانشهر در مقاطع ابتدایی و راهنمایی به علت بارش برف و برودت دما در نوبت صبح شنبه تعطیل شد به علت بارش شدید برف مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان بانه در نوبت صبح شنبه تعطیل است
کد خبر: ۵۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
گسترش فضای مجازی، کارکرد باجه های مطبوعات را تغییر داده است و این باجه ها بیشتر از روزنامه،سیگار می فروشند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این برنامه نبض ورزش که همزمان با نمایشگاه مطبوعات بود، مرتضی موسوی زنوز روزنامه نگار ورزشی با اشاره به اینکه 10 سال پیش تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات بیش از امروز بود گفت: قالبهای جدیدی که مدیران روزنامه ها برای جلب مخاطب ارائه کردند اشتباه بوده است.
وی افزود: روزنامه نباید به دنبال خبر باشد بلکه باید سراغ تحلیل برود.
در ادامه مهدی هژبری سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه ریزش مخاطب نمایشگاه را قبول ندارد اما ریزش بازدیدکننده را قبول دارد گفت:در گذشته نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب بود به همین دلیل بیشتر مخاطب داشت.
وی افزود: پس از ان سالها هم برخی از بازدیدکنندگان برای دیدن چهره های ورزشی مورد علاقه خود به نمایشگاه می آمدند اما اکنون مخاطب حرفه ای برای خود روزنامه و بحث فنی به نمایشگاه می آید هرچند تعداد آن کم است.
وی با اشاره به اینکه خبر ورزشی دومین روزنامه پر مخاطب کشور در همه زمینه ها است تصریح کرد: اگر مخاطب زیاد نشده بود متوسط سن مخاطبان باید بالای 40 سال بود در حالی که اکنون مخاطب 17،18 ساله هم داریم.
وی به تغییر تعریف رسانه اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ها و کانالهای تلگرامی امروز رسانه هستند و مخاطب برای دریافت خبر به آنها مراجعه می کند.
 سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه کیوسکها بیشتر از روزنامه سیگار می فروشند افزود: در دهه 70 که خبرگزاری ها آمدند روزنامه ها به اشتباه تحریریه با سبک کردن و از مطالب آماده خبرگزاری ها در روزنامه کار کردند.
 
 
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۳°    ۸°