نبض ورزش/کارکرد باجه های مطبوعات تغییر کرده است

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
12:48 - شنبه 02 تير 1397
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از تشکیل کارگروه ویژه برای برخورد قاطع مالیاتی با سوداگران بازار ارز، سکه، خودرو و مسکن خبر داد رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک: در خصوص اثر عملي کد رهگيري نيازمند اصلاحات و تجديدنظر هستيم وزارت بهداشت: در تابستان امسال بیش از ۲۴۰۰ تیم سیار بهداشت محیط بر اماکن بين راهي و تفرجگاه ها نظارت می کنند کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از فردا در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش توزیع می شود آزمون سراسری پنج شنبه و جمعه (۷ و ۸ تیر) در ۳۷۵ شهرستان برگزار خواهد شد پیکر مرحوم «صدرالدین شجره» نویسنده، کارگردان و گوینده پیشکسوت رادیو در تهران تشییع شد زمین لرزه ۴/۴ ریشتری حوالی شهر قطور در آذربایجان غربی را لرزاند هواشناسی در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی کرد در جنوب غرب، جنوب و شرق کشور به ویژه در زابل وزش باد و گردوخاک پیش بینی می شود خلیج فارس امروز مواج است و ارتفاع موج به ۱/۵ تا ۲ متر می رسد قایق های تفریحی و شناورهای سبک هنگام تردد نکات ایمنی را رعایت کنند با کانال شبکه خبر به روز باشید (پیام رسان سروش، آی گپ و ایتا به نشانی irinn_channel@)
کد خبر: ۵۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
گسترش فضای مجازی، کارکرد باجه های مطبوعات را تغییر داده است و این باجه ها بیشتر از روزنامه،سیگار می فروشند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این برنامه نبض ورزش که همزمان با نمایشگاه مطبوعات بود، مرتضی موسوی زنوز روزنامه نگار ورزشی با اشاره به اینکه 10 سال پیش تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات بیش از امروز بود گفت: قالبهای جدیدی که مدیران روزنامه ها برای جلب مخاطب ارائه کردند اشتباه بوده است.
وی افزود: روزنامه نباید به دنبال خبر باشد بلکه باید سراغ تحلیل برود.
در ادامه مهدی هژبری سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه ریزش مخاطب نمایشگاه را قبول ندارد اما ریزش بازدیدکننده را قبول دارد گفت:در گذشته نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب بود به همین دلیل بیشتر مخاطب داشت.
وی افزود: پس از ان سالها هم برخی از بازدیدکنندگان برای دیدن چهره های ورزشی مورد علاقه خود به نمایشگاه می آمدند اما اکنون مخاطب حرفه ای برای خود روزنامه و بحث فنی به نمایشگاه می آید هرچند تعداد آن کم است.
وی با اشاره به اینکه خبر ورزشی دومین روزنامه پر مخاطب کشور در همه زمینه ها است تصریح کرد: اگر مخاطب زیاد نشده بود متوسط سن مخاطبان باید بالای 40 سال بود در حالی که اکنون مخاطب 17،18 ساله هم داریم.
وی به تغییر تعریف رسانه اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ها و کانالهای تلگرامی امروز رسانه هستند و مخاطب برای دریافت خبر به آنها مراجعه می کند.
 سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه کیوسکها بیشتر از روزنامه سیگار می فروشند افزود: در دهه 70 که خبرگزاری ها آمدند روزنامه ها به اشتباه تحریریه با سبک کردن و از مطالب آماده خبرگزاری ها در روزنامه کار کردند.
 
 
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲۳°    ۳۷°