نبض ورزش/کارکرد باجه های مطبوعات تغییر کرده است

irinn | وب سایت شبکه خبر

نسخه آزمایشی       
16:08 - شنبه 27 آبان 1396
در پی انتقاد شدید وزیر خارجه آلمان از رفتارهای رژیم سعودی با "حریری"، عربستان سفیر خود را در برلین فراخواند وزیر خارجه آلمان دیروز درباره گسترش ماجراجویی های عربستان سعودی در منطقه هشدار داده بود وزیرخارجه قطر: سیاست عربستان سعودی در برابر قطر و لبنان، بخشی از یک بازی بزرگ در منطقه است سعد حريري نخست وزير لبنان با رئيس جمهور فرانسه در اليزه ديدار کرد سعد حريري در تماس تلفني با رئيس جمهور لبنان تاکيد کرد؛ چهارشنبه به بیروت باز می گردد رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای غیرالزام آور و مغایر با برجام، طرح کاهش خرید نفت از ایران را مطرح کرد وزیر خارجه ترکیه: اوضاع سوریه با تلاش های ترکیه، روسیه و ایران در شش ماه گذشته بهبود پیدا کرده است روسیه قطعنامه پیشنهادی ژاپن را درباره تمدید تحقیقات درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه وتو کرد نماینده روسیه در سازمان ملل: تمدید فعالیت کمیته تحقیق را در صورتی می‌پذیریم که این کمیته اشتباهات خود را تصحیح کند وزیر خارجه ترکیه: آنکارا شواهدی درباره تسلیح گروه‌های تروریستی به دست آمریکا دارد روزنامه صباح چاپ ترکیه : آمریکا به دنبال فروپاشی اقتصاد ترکیه است تازه ترین خبرها در کانال شبکه خبر و پیام رسان سروش: irinn_channel@
کد خبر: ۵۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
گسترش فضای مجازی، کارکرد باجه های مطبوعات را تغییر داده است و این باجه ها بیشتر از روزنامه،سیگار می فروشند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این برنامه نبض ورزش که همزمان با نمایشگاه مطبوعات بود، مرتضی موسوی زنوز روزنامه نگار ورزشی با اشاره به اینکه 10 سال پیش تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات بیش از امروز بود گفت: قالبهای جدیدی که مدیران روزنامه ها برای جلب مخاطب ارائه کردند اشتباه بوده است.
وی افزود: روزنامه نباید به دنبال خبر باشد بلکه باید سراغ تحلیل برود.
در ادامه مهدی هژبری سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه ریزش مخاطب نمایشگاه را قبول ندارد اما ریزش بازدیدکننده را قبول دارد گفت:در گذشته نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب بود به همین دلیل بیشتر مخاطب داشت.
وی افزود: پس از ان سالها هم برخی از بازدیدکنندگان برای دیدن چهره های ورزشی مورد علاقه خود به نمایشگاه می آمدند اما اکنون مخاطب حرفه ای برای خود روزنامه و بحث فنی به نمایشگاه می آید هرچند تعداد آن کم است.
وی با اشاره به اینکه خبر ورزشی دومین روزنامه پر مخاطب کشور در همه زمینه ها است تصریح کرد: اگر مخاطب زیاد نشده بود متوسط سن مخاطبان باید بالای 40 سال بود در حالی که اکنون مخاطب 17،18 ساله هم داریم.
وی به تغییر تعریف رسانه اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ها و کانالهای تلگرامی امروز رسانه هستند و مخاطب برای دریافت خبر به آنها مراجعه می کند.
 سردبیر خبر ورزشی با اشاره به اینکه کیوسکها بیشتر از روزنامه سیگار می فروشند افزود: در دهه 70 که خبرگزاری ها آمدند روزنامه ها به اشتباه تحریریه با سبک کردن و از مطالب آماده خبرگزاری ها در روزنامه کار کردند.
 
 
 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۵°    ۱۷°