صدور دفترچه تامین اجتماعی غیر حضوری شد

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
12:57 - پنجشنبه 02 اسفند 1397
برگزاری مراسم اعطای گواهی سازمان جهانی بهداشت به ایران برای مهار بیماری چشمی تراخم مرحله نخست طرح پرورش ماهیان خاویاری با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه با حضور وزیر جهاد کشاورزی در پلدختر به بهره‌برداری رسید طرح ۵۲۸ واحدی مسکن اقشار کم درآمد در اراک با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید وزیر راه و شهرسازی: با هدف جلوگیری از رشد قیمت و بالا بردن توان خرید مردم، تسهیلات مسکن افزایش نمی‌یابد طرح تأمین آب آشامیدنی شهر جبال‌بارز جیرفت با هزینه ۲۲۰ میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو افتتاح شد معاون بازرگانی وزارت صنعت: برای تأمین و توزیع کالاهای پرمصرف در شب عید مشکلی وجود ندارد قبادی: در تهران دو هزار فروشگاه از ۱۵ اسفند عرضه مستقیم پوشاک را انجام می‌دهند شهریاری، نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک: سه نمایشگاه برای شب عید در مصلای تهران، بوستان های ولایت و گفتگو گشایش می‌یابد مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی: میوه شب عید از نیمه اسفند توزیع می‌شود
کد خبر: ۶۳۲۴۶۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
صدور دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی به‌روش غیرحضوری امکان‌پذیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی از امکان‌پذیر شدن درخواست و صدور دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی به‌روش غیرحضوری خبر داد.
 
بهروز کریمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای گسترش روش‌های غیرحضوری ارائه سرویس و خدمات با هدف افزایش رضایت و رفاه حال بیمه‌شدگان این سازمان، فرآیند خدمات غیرحضوری دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی علاوه بر شعب و کارگزاری‌های ادارات کل استان زنجان، آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی و شرق تهران بزرگ در شعب و کارگزاری‌های اداره کل استان فارس نیز راه‌اندازی شد.
 
او افزود: متقاضیان پس از نام‌نویسی در سامانه CRM به نشانی https://crm.tamin.ir می‌توانند درخواست خدمات دفترچه درمانی را به‌صورت غیرحضوری ثبت و دفترچه درمانی صادره را به روش‌های حضوری یا ارسال از طریق پیک در محل مورد نظر دریافت کنند.
 
کریمی تصریح کرد: جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش مراجعه بیمه‌شدگان به شعب و کارگزاری‌ها، مدیریت تقاضای صدور دفترچه و حذف صف و به تناسب آن تأمین ظرفیت‌های لازم در جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات، توزیع متعادل درخواست ها و ارائه خدمات مناسب در حداقل زمان با کارایی بیشتر و هزینه کمتر از مهمترین مزیت‌ها و دستاوردهای این خدمت جدید محسوب می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
-۲°    ۱۰°