رسانه ملی اعتبار کالای ایرانی را افزایش می دهد

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
05:04 - چهارشنبه 01 خرداد 1398
رئیس سازمان صداوسیما در دستوری وظایف جدیدی برای شورای تخصصی مجریان و دفتر موسیقی و سرود به منظور نظارت دقیق تر در صیانت از زبان فارسی اصیل، مشخص کرد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: دريافت ماليات بر مبناي عايدي سرمايه براي حمايت از توليد ضروري است معاون وزیر بهداشت: پویش ملی کنترل فشار خون بالا به ایجاد و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت کمک می‌کند مرحله اول پویش کنترل فشار خون تا ۱۵ خرداد ادامه دارد شركت پشتيباني امور دام: هيچ مشكلي در تأمين نهاده‌هاي دامي وجود ندارد؛ مقدار موجود، بيش از نياز داخلي است رئيس سازمان چاي از پايان برداشت بهاره برگ سبز در گيلان و مازندران خبر داد جهانساز: تاكنون ۴۷ هزار تن به ارزش ۱۵۰ ميليارد تومان برگ سبز چاي خريداري شده است امضای تفاهم‌نامه همکاری نیروی زمینی سپاه و سازمان بهزیستی برای ساخت ۵۲۵۲ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی: قیمت هر کیلوگرم CNG با ۹ و نیم درصد افزایش به ۶ هزار و ۵۶۸ ریال رسید بانک مرکزی افزایش سقف برداشت از خودپردازها تا سقف ۵ میلیون ریال را تکذیب کرد مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري: وام ازدواج ۲۰ ميليون تومانی فرزندان بازنشستگان تا عيد فطر واريز مي‌شود رئیس بنیاد مسکن از اختصاص۲۵۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به چهار استان خسارت دیده از سیل خبر داد تابش (در تیتر امشب): این رقم متغیر است و بیشترآن به چهار استان لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان اختصاص می یابد سرپرست استانداری گلستان پایان خرداد را آخرین مهلت بانک های استان برای قرارداد بهسازی خانه های سیل‌زده اعلام کرد
کد خبر: ۶۷۵۲۹۶
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تبلیغات کالاهای ایرانی در صدا و سیما موجب اعتبار کالا و اعتماد مردم نسبت به آن می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سید محمدرضا شایسته، فعال اقتصادی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر گفت:در حوزه کشاورزی سموم و کودهای شیمیایی زیادی مصرف می شود که این کار موجب بوجود آمدن انواع امراض در بدن انسان ها می شود و این آسیب ها در حوزه کشاورزی با توجیه کردن کشاورزان برای استفاده نکردن از کود و سموم شیمیایی قابل پیشگیری است.
 
 نقش رسانه ملی در حمایت از کالای ایرانی
او گفت: باید فرهنگ سازی شود تا مردم  فواید غذای سالم و ارگانیک را بدانند، تا هم بدنشان سالم بماند و هم با خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان حمایت کنند.
 
او گفت: حضور ما به نمایندگی از شرکت های تولید کننده ارگانیک در شبکه های مختلف صدا و سیما، موجب اعتبار بخشی محصولات می شود و مردم اعتماد بیشتری به آنها می کنند.
 
سید مرتضی جدی‌آرانی، فعال اقتصادی مهمان دیگر برنامه هم گفت: موضوع تربیت نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه است که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند.
 
او گفت: ما در حرفه خودمان به پرورش و تربیت نیروی انسانی توانمند فکر می کنیم و به دانش افزایی و مهارت افزایی اعتقاد داریم.
 
نقش رسانه ملی در حمایت از کالای ایرانی
 
جدی آرانی گفت: ما به دانش آموزان در خانواده ها یاد می دهیم که از وسایل ساده و بی استفاده، وسایل کار آمد و مفید درست کنند.
 
او گفت: با حضور در شبکه های صدا و سیما اعتماد نسبت به روند کار ما افزایش پیدا کرد.
 
جعفر قهرمانلو، فعال اقتصادی هم با حضور در این برنامه گفت: قبلا محصولات ام دی اف و چوب را از کشورهای چین و ترکیه وارد می کردیم، مدتی است که تکنولوژی و دستگاه های به روز اروپایی را برای تولید این محصولات از کشور ایتالیا وارد کرده ایم و کیفیت تولیدات داخلی از نوع خارجی هم بهتر است.
 
نقش رسانه ملی در حمایت از کالای ایرانی 
او از مردم خواست با توجه به تولیدات با کیفیت داخلی از استفاده کالاهای مشابه خارجی خودداری کنند و از تولیدات داخلی حمایت کنند.
 
قهرمانلو با تشکر از رسانه ملی به خاطر حمایت از تولیدکنندگان گفت: خود تولید کنندگان برای موفقیت بیشتر در بازار باید کیفیت کالاهایشان را افزایش بدهند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۵°    ۲۷°