۱۳۹۴ جمعه ۱ خرداد | 2015 - 05 - 22
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

گزارش تصویری

باغ پرندگان تهران

بزرگ ترین باغ پرندگان کشور آماده بازدید شهروندان تهران

 


   
         

 

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

 

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

 

 

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

باغ پرندگان تهران

 

 

 

نظرات کاربران

حمود
iran یک شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

شما که زحمت کشیدین اقلا هزینه بلیط رو هم از مردم نمیگرفتید اینطوری مردم بیشتری از انجا بازدید میکردن و بیشتر دوسدار برندگان میشدند.تشکر..............

سیما
Iran سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

توی این باغ پرندگان مرغ مینا هم هست ؟

مش غلام حسین
Iran یک شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

کاش رایگان بود.

صنم
Iran سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

واقعا ناراحت کننده بود.اصلا به پای باغ پرندگان اصفهان که نمیرسید بعدشم برای بنده خداهایی که ناتوانن ویا پیرنن واقعا غیر قابل استفادس ای کاش انقدر دروغ و تعریف بیخود نمیکردن .من که گول باغ پرنده های اصفهان رو خوردم .انگار که رفتید کوه پرنده هاهم توی قفس ..چقد بد بود بدون امکانات ...

مریم
Iran سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۶

با سلام ایا پارک راه اندازی شده ساعت بازدید وادرس دقیق را بگویید مرسی

بچه مثبت
iran چهار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

از شما مرضیه خانم متشکریم که زحمت کشیدیدو آدرس دقیق گذاشتید

سید رضا
iran یک شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۸

سلام بنده از باغ پرندگان اصفهان فوق العاده خوشم میاد به نظرتون به پای اون میرسه؟تو قفسند یا ازادند؟

مهدی
Iran جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

کسی که ادرس دقیق به ما بده ما که نفهمیدیم کجاست

محمد پارسا
Iran شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

عالیه!!!!!! مگه نه

faezeh
iran شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

جای خیلی قشنگ وخوبیه

امیر
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸

فقط باغ پرندگان اصفهان!

عرفان صمدی
iran دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

جای خیلی خوبی بود. ولی یه چیزی منو ناراحت کرد. اونم اینکه بعضی از پرنده ها با تعداد زیاد تو قفس کوچیکی بودند. و یا اینکه عقاب با اون ابهتش تو یه جای سر بسته بود. ما آدما واقعا خودخواهیم. واسه لذت بردن و تماشای خودمون، موجودات دیگر رو اسیر می کنیم. ولی در کل جای قشنگی بود. بلیتش هم 4000 تومان است.

amirhossain
Iran شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸

جای باحالی بود

هیوا
Iran یک شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

من رفتم همراه خانواده ..پر از گل و زیبایی بود. و البته پرنده های زیبا. توقع بیشتر ازین نمیشه داشت که خیلی پرنده های آنچنانی داشته باشه اما جایه عالی و خاطره سازیه....

پریا
Iran دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

خب چرا درست به ادم اطلاعات نمیدین؟؟؟(واقعا راه افتاده یا نه؟!)

armin
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲

جالب بود . مرسی

مایلی
iran سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۴

کمکم کرد. می خوام طوطی بگیرم ، گفتم یه سری بهش بزنم!

A
United States دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۱

جالب است

منصور
iran دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

آدرس دقیق: تو گوگول مپ مختصات زیر را عینا کپی و سرچ را بزنید 35.770315,51.533582

مهدی
iran جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

77446862-77443366 آدرس:اتوبان همت شرق،بابایی شرق،نرسیده به شهرک امید،خیابان کوهستان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر قیمت بلیط 4 هزار تومان

فرزین
Iran جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

با سلام به دوستان ، هر کی تلفن و آدرس دقیقی داره بزاره همه استفاده کنن.

ماهی
iran پنج شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵

ساعت کار باغ پرندگان را در روزهای هفته و روزهای تعطیل میدانید؟؟

بابک
Iran یک شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

شماره یاغ پرندگان تهران برای دوستان: 77075214 - 77075215

آذین
Iran پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸

شماره پارک لویزان رو بگیرید اونا در جریانش هستند و جواب سوالاتونو میدن 77443366 77446862 آدرس:اتوبان همت شرق،بابایی شرق،نرسیده به شهرک امید،خیابان کوهستان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر قیمت بلیط 4 هزار تومان

مرضیه
Iran یک شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

بله راه افتاده، آدرسشم یادداشت کنید: راه اول : اتوبان شهید بابایی - خروجی شهرک امید - باغ پرندگان راه دوم : اتوبان باقری - خیابان استقلال - بعد از میدان قنات کوثر - نرسیده به 4راه استقلال - خیابان کوهستان - باغ پرندگان

علی
Iran یک شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳

پرندگانی مثل اردک - مرغ - خروس را هرجای می شود دید.

رضا
Iran پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

جناب سیرا چرا الکی حرف میزنی؟راه افتاده.4 تومن هم نفری ورودیشه.

sahar
Iran پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

چرابابا راه افتاده خیلی ام قشنگه

محسن
Iran سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

متاسفانه نه آدرس ونه شماره تلفنی برای سوال کردن وجود داره، خدا رحم کنه به این پرنده ها...!!

مهسا
Iran سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳

یکی بگه واقعا افتتاح شده یا فعلا هنوز کار داره؟؟میشه رفت یا نه؟

آشنا
Iran یک شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۱

اگه واقعا راه نیوفتاده مردم رو سرکار نذارید لطفا!

رضا
Iran یک شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱

فقط امیدواریم مثل پارک پردیسان نباشه که پرندگان در قفسهای کوچک زجر بکشند و خوبست عقابها هم فضاهای بزرگی داشته باشند تا کمی پرواز کنند.

سیرا
iran یک شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

ما که رفتیم این همه پلاکارد نصب کردن تو اتوبانها ولی هنوز باغ راه نیفتاده واقعا که

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

پایان مسابقات بین المللی قرآن/ قرائت زیبای فرزند شحات انور

۷۰ شهید و زخمی در حمله تروریستی به مسجد شیعیان در عربستان

آیت الله جنتی: برخی ها به شیطان بزرگ ایمان دارند

افخم: تا همه موضوعات مورد نظر ایران مشخص نشود، توافقی نخواهد بود

زنگ هشدار موگرینی درباره داعش!

رایزنی اصولی بین طرف های یمنی و مقامات سازمان ملل در ژنو

تشییع پیکر پدر ۳ شهید در تهران

پلیس آمریکا دوباره سیاه پوستان را هدف گلوله قرار داد

منفورترین شخصیت سیاسی در جهان

"خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای" در معرض آرا/اتفاق آرا به فشار بر قدرت های اتمی

عرب ها خواستار کرسی دائم در شورای امنیت شدند

روزی به نام وارثان پرچم سرخ

اهمیت شیر و لبنیات در سبد غذایی

آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌ های اجرایی برگزار شد

بانک جهانی: غزه با بحران مالی خطرناکی روبه رو است

تل آویو در شوک/آماده باش ارتش

رواج واژه های بیگانه در جامعه، ارمغان شبکه های اجتماعی

واکنش نهادهای بین المللی به تخریب شهر تاریخی سوریه: محکوم می کنیم!

ورود کشور به شرایط تنش آبی شدید/ لزوم توجه مسئولان به مدیریت آب

ورود قطار گردشگری به شیراز

افزایش فاصله فقیرو ثروتمند در جهان

موتور سواران بافرهنگ

زندگی سربازان ایرانی در زیردریایی ها

خبر مشروح ۹ جمعه ۱ خرداد

درگیری شدید در تدمر سوریه/ شکار بزرگ ارتش در حلب

حملات جنگنده های سعودی و شهادت۲۰ زن و کودک یمنی

زمین لرزه خرم آباد را لرزاند

یک پایان هنری برای اردیبهشت

ایمپلنت مغز برای نخستین بار

برده داری نوین در قطر

جشن میلاد در کربلا

ایران آماده برگزاری اعیاد شعبانیه

حساس نشو قسمت هفتاد و چهارم

بحران ذخایر آبی کشور/ همه صرفه جویی کنیم

گفتمان خوبی بین مردم و موزه ها شکل گرفته/ برخی موزه ها ناقص الخلقه و جعلی است

«مذاکرات صلح یمن، هفتم خرداد در ژنو»

کالاهایی که «استاندارد» در قبال آنها مسئولیتی ندارد/ سازمان اثربخش و فراوزارتخانه ای باشد

سهمیه سوخت خرداد امشب واریز می شود

افشای تبانی گسترده بانک ها/ جریمه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی

روایتی مستند از شکنجه زنان بحرین

خبر ۲۰ پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

«بزرگ ترین کارخانه الکل سازی خاورمیانه» در خوزستان

مشروح اخبار ساعت ۱۹ پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۹۴

گفتگو با دو سرنشین خارجی کشتی نجات: «نمی خواهند یمن ایران دیگری شود!»

تحولات یمن

رقابت های دانشجویی روباتیک

آزمون های کارشناسی ارشد پزشکی و دستیاری

نمایشگاه آثار هنرمندان خودآموخته

خبر ورزشی ۱۴:۳۰ پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴