۱۳۹۳ چهار شنبه ۳۰ مهر | 2014 - 10 - 22
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

تغییر طرح زوج و فرد در تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با گشایش فاز جدید بزرگراه امام علی (ع) محدوده زوج و فرد از شنبه در شرق تهران کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، سرهنگ جمال بذرافشان گفت: با گشایش بزرگراه امام علی (ع) از شنبه طرح زوج و فرد در ضلع شرقی محدوده بزرگراه امام علی (ع)، ضلع جنوبی بزرگراه بعثت، ضلع غربی بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالی آن، بزرگراه رسالت و طول رسالت از حکیم، اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: تاکنون طرح زوج و فرد از شرق از اتوبان باقری  بود که با گشایش بزرگراه امام علی(ع) طرح زوج و فرد  از امام علی اجرا خواهد شد.
 
این مقام انتظامی گفت: محدوده آیت، نارمک، نیروی هوایی و ... از محدوده زوج و فرد از شنبه 4 خردادماه خارج می‌شود و رانندگان بدون محدودیت زوج و فرد، در شرق تهران تردد خواهند کرد.
 
بذرافشان در پایان گفت: ساعت اجرای طرح زوج فرد بدون تغییر از ساعت  6 و 30 دقیقه صبح تا 19 است.

نظرات کاربران

مونا
Iran چهار شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

بزرگراه حکیم بدون هیچ تابلو و علامتی محدوده طرح زوج و فرده مردم بدون اطلاع رسانی و با کوتاهی مامورین راهنمایی رانندگی نباید تاوان اشتباه مرتکب نشده خود را بدهند....

نام
Iran چهار شنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.ا-خواهشمند است به مامورین بفرمائید زودتر از زمان مقرر به پیشواز جریمه کردن در طرح زوج و فرد نروند ، نروند، نروند، نروند، ...... 2- چرا در اتوبان رسالت و حکیم ، جریمه زوج و فرد می شویم ، اینجا که طبق گفته جناب آقای ساجدی نیا و معاون محترمشان ، جزو طرح زوج و فرد نیست . پس چرا ، چرا ، چرا، چرا، چرا ؟ خواهشمند است رسیدگی فرمائید ، فرمائید ، فرمائید ، فرمائید .......

امیر
Iran شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱

لطفا محدوده شمای طرح زوج و فرد رو برای ما مشخص کنید واقعا نمیدونم طرح هست یا نیست یه وقت جریمه میشیم یه وقتم نه

رسالت
Iran سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸

منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد همیشه جریمه میکردند نه بزرگراه حکیم به 110 زنگ زدم برای شکایت گفتند زیر همته درسته!!!!!!!!!

رسالت
Iran سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹

منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد همیشه جریمه میکردند نه بزرگراه حکیم به 110 زنگ زدم برای شکایت گفتند زیر همته درسته!!!!!!!!!

رسالت
Iran سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد همیشه جریمه میکردند نه بزرگراه حکیم به 110 زنگ زدم برای شکایت گفتند زیر همته درسته!!!!!!!!!

حسین
iran دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳

من توی ورودی اتوبان حکیم شرق از چمران با کمال تعجب جریمه شدم . شاید تا الان 100 بار از این مسیر جلوی ماموران رد شدم ولی جریمه نشده بودم . مگه خود اتوبان حکیم جزو طرحه ؟

محمد رضا
Iran سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰

با سلام در تاریخ 3 خرداد 92 خبری مبنی بر کاهش طرح ترافیک زوج و فرد اعلام کردید که در آن خبر آمده بود طرح زوج و فرد از شمال به اتوبان رسالت ختم می شود!این خبر را نه تنها شما بلکه کلیه خبر گذاری ها اعلام کردند! معنی این خبر این است که اگر شخصی در اتوبان رسالت باشد نباید به خاطر زوج و فرد جریمه شود! ولی ماموران راهنمایی و رانندگی هر روز در این بزرگراه می ایستد و تعداد زیادی از خودرو ها را جریمه می نمایند! اگر پلیس این خبر را اشتباه منتشر کرده گناه مردم چه است که باید جریمه شوند!اگر هم این مکان در طرح نیست پس چرا جریمه می کنند؟! لطفا پیگیری نمایید

حامد ابراهیمی
Iran پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

نقشه طرح زوج و فرد جدید: trafficcontrol.tehran.ir

تپل
Iran یک شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

امروز 16/4/92 بزرگراه رسالت لاین شمالی در چهار راه سرسبز ساعت 6:20 صبح با کمال تعجب یه افسر وظیفه داشت ماشینهای زوج رو جریمه میکرد. 10 دقیقه هم رفته بود پیشواز!!!! رعایت قانون فقط برای مردمه پلیسها ازادند تخلف کنند.

Rostam
Iran یک شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸

محدوده طرح رو پاسبان تعیین میکنه نه قانون! هر جه دلش خواست مایسته و جریمه میکنه. این اخبار فریبنده رو هم واسه ادمای بیکاری میگن که به روزنامه و تلویزیون و اینترنت سر میزنن، طبعاً قشر زحمتکش پاسبان مدام سر پست خودشون هستن و روحشون هم از این چیزا خبردار نمیشه!

مردم
iran جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

لطفا روی نقشه محدوده ی جدید رو نشون بدید.

الناز
Iran چهار شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

محدوده ی محلاتی جزو طرح زوج . فرد هست آیا؟

بهروز
Iran دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

این جنبازان شرقی که دوستمون مطرح کردند درسته.باید 50 متر به سمت غرب بریم بعد دور برگردون بزنیم.اما پلیس دم خروجی امام علی وایسساده.خروجی سبلان و آیت هم اصلا مهندسی بررسی نشده.

ناشناس
Iran دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

امام علی به جانبازان شرق لوپ نداره، باید 50 متر به غرب رفت بر دوربرگردان دارد. لطفاً پلیس بعد از دوربرگردان بایستد.چون تقریباً از همت به پایین هیچ لوپی از امام علی به سمت شرق وجود ندارد.

حامد
Iran دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۴

این که هنوز محدوده زوج و فرد مثل سابق هست بماند و ماشالله اطلاع رسانی..(فعلا اخبار مهم تری نوی مملکت هست)...اینکه میخان اتوبان امام علی بی آر تی بزنن جک محضه.حداقل بگذارید یک اتوبان ترافیک نداشته باشه تاهی طرح زوج و فرد رو تغییر بدید.

M.A.F
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴

به نام خدا توی خبر حرفی از تغییر محدوده شمال و جنوب و غرب نزده. یعنی محدودیت های قبلی به قوت خودش باقیه (مرز از شمال: اتوبان همت. مرز از جنوب: اتوبان بعثت. مرز از غرب: اتوبان نواب و چمران) فقط مرز شرقی تغییر کرده. یعنی قبلا از اتوبان بسیج و دوران و باقری (که هر سه در راستای هم هستند) به سمت غرب میشد طرح زوج و فرد، اما از چهارم خرداد، این مرز شده از اتوبان امام علی ع به سمت غرب. البته طبعا اتوبان رسالت هم از شرق، فقط تا تقاطعش با امام علی ع آزاده، و بعدش وارد طرح میشه. البته قبول دارم که کل نیروها هنوز توجیه نشده بودند و امروز در مناطق آزاد شده هم کماکان سر پستشون بودند!

محمد
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

متاسفانه موضوع به این مهمی که مردم هر روز باهاش سرو کار دارن به درستی پوشش داده نمیشه،اگر اخبار اشتباهی منتشر شده طبیعتا باید اصلاحیه براش صادر بشه،الان مرز شمالی طرح زوج و فرد کاملا نا مشخصه و افرادی که محل رفت و آمدشون در محدوده اتوبان همت قرار داره کاملا سرگردان شدن.

پیمان
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

پس چرا امروز یکشنبه مامورین هنوز در خروجی همت به امام علی جنوب ایستاده اند و جریمه می کنند؟؟!

محسن
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

امروز یکشنبه طرح زوج و فرد در امتداد اتوبان رسالت اجرا میشد همچنین خیابانهای شمالی بزرگراه رسالت لطفا" مشخص کنید بالاخره طرح زوج و فرد در بخش شمالی تا کدام نقطه است.

بهرام صالحی
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

امروز محدوده طرح سر جای خودش بود و هر کس از همت بطرف جنوب تردد می کردد جریمه می شد متاسفانه این خبر رو جناب سرهنگ داده ولی یادسش رفته اجراییش کنه

سعید
Iran شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷

منم راجع به مرز شمالی طرح زوج و فرد سوال دارم؟مگه قبلا همت نبود؟یعنی الان رسالت شده مرز شمالی؟

بهار
iran شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶

سلام چهار راه استقلال در خیابان هنگام به طرف میدان الغدیر چی ؟ لطفا روی نقشه محدوده ی جدید رو نشون بدید.

ناشناس
Iran شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

ضلع شمالی اتوبان همت هست یا اتوبان رسالت؟ میشه شفاف تر بگید؟

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

ماری هارف:آمریکا نیازی به کسب رضایت ترکیه ندارد

افتتاح مسجد "محمد مرسی" در ترکیه!

دولت اکراین دست به دامان روسیه شد/ برگزاری انتخابات در دونستک و لوهانسک

خبر "ایران خواهان لغو تدریجی تحریم‌ها" کذب است

داعش زن باردار را ۱۲ دلار فروخت

چرا ترکیه با رفتن پیشمرگه های کرد به کوبانی موافقت کرد ؟

اخبار ۲۰ سه شنبه بیست و نهم مهرماه

دیدار نخست وزیر عراق با رئیس دستگاه قضا

نمایشگاه فرش های دستباف عشایر

ایرانیان رکورد دار مصرف قلیان

مراسم وداع با آیت الله مهدوی کنی

مشروح اخبار ساعت ۱۹ بیست و نهم مهرماه

رهانا؛ دختر داعش کش سوریه

آتش در قلب بازار تهران

واکنش‌ها به مرگ مشکوک خبرنگار پرس تی‌وی در ترکیه

چشمان خیره جامعه جهانی به سفر نخست‌وزیر عراق

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا

دختری که با پدر داماد ازدواج کرد!

در سوگ عالمی مجاهد و سیاستمداری صادق

بازداشت عناصر جاسوسی در استان بوشهر

شکست پرسپولیس مقابل سایپا با گل یک استقلالی+ جدول

دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب

قیمت انواع خودرو داخلی و خارجی،۲۹ مهر ماه در بازار

خوش هیکلی و کم حوصلگی!

دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب

رایزنی دبیران شورای امنیت ملی ایران و روسیه

۱۲ طلا، ۲۹ نقره و ۱۸ برنز برای ورزشکاران ایران در اینچئون

وداع با روحانی مبارز و بصیر

قسط سوم دارایی‌های بلوکه شده واریز شد

اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت الله مهدوی کنی

فرمانده بسیج: سوء استفاده سیاسی از اسیدپاشی، کار دشمن است

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه ۲۹ مهر

مشروح اخبار ۱۳ سه شنبه ۲۹ مهر

«امکان توافق ایران و ۱+۵ وجود دارد/ پیمان شبه استارت را اجرا کنیم

از کوکاکولای داعشی تا مدال طلای سردار سلیمانی

تصاویر صید ماهی در شمال ایران

از ترسناک ترین انسان تا هزارپای عجیب

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

چگونه یک سلول سرطانی می شود؟

العبادی با روحانی دیدار کرد

تصاویر تاریخی آیت الله مهدوی کنی و رهبر معظم انقلاب

افتتاح دانشکده فناوری های نوین پزشکی

کاخ سفید: در صورت توافق هسته ای نیز، اوباما حق لغو تحریم ها را ندارد

تصاویری از زندگی آیت الله مهدوی کنی

وصیت و خاطرات آیت الله مهدوی کنی از زبان ایشان

زنگ خطر درباره تغییر الگوی اپیدمیولوژیک ایدز

رئیس جمهور رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت/ اعلام دو روز عزای عمومی

آخرین تصاویر آیت الله مهدوی کنی

رادارهای جاسوسی آمریکا در ژاپن مستقر شد

خبر ورزشی ۹:۳۰ سه شنبه ۲۹ مهر

بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای نجف آباد