۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تیر | 2016 - 07 - 01
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

تغییر طرح زوج و فرد در تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با گشایش فاز جدید بزرگراه امام علی (ع) محدوده زوج و فرد از شنبه در شرق تهران کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، سرهنگ جمال بذرافشان گفت: با گشایش بزرگراه امام علی (ع) از شنبه طرح زوج و فرد در ضلع شرقی محدوده بزرگراه امام علی (ع)، ضلع جنوبی بزرگراه بعثت، ضلع غربی بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالی آن، بزرگراه رسالت و طول رسالت از حکیم، اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: تاکنون طرح زوج و فرد از شرق از اتوبان باقری  بود که با گشایش بزرگراه امام علی(ع) طرح زوج و فرد  از امام علی اجرا خواهد شد.
 
این مقام انتظامی گفت: محدوده آیت، نارمک، نیروی هوایی و ... از محدوده زوج و فرد از شنبه 4 خردادماه خارج می‌شود و رانندگان بدون محدودیت زوج و فرد، در شرق تهران تردد خواهند کرد.
 
بذرافشان در پایان گفت: ساعت اجرای طرح زوج فرد بدون تغییر از ساعت  6 و 30 دقیقه صبح تا 19 است.

نظرات کاربران

نصیر
Iran دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

لطفا اطلاع رسانی نمایید اتوبان حکیم (از تقاطع چمران تا امام علی ) بدون هیچ تابلویی طرح زوج و فرده و مردم هر روز دارن جریمه میشن

حسن
iran دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

زوج وفرد وطرح ترافیک منبع درامد خوبی شده برای شهرداری لااقل ساعت زوج وفرد را کاهش دهید تا مردم به کارشان برسند

رویا
Iran سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

من بجه کوچیکمو ساعت 6باید بگذارم خونه مادرم توی طرح یک خیابان بالای امام علی بعد برم سر کار بمونم تا 7 بد برم به بچم برسم آخه بی انصافا مردم مردن با ابن طرح هاتون اول متروی6و 7 رو راه می انداختین بعد طرحتونو اجرا می کردین به خدا باید جواب خدارو بدین

iran دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

اینجانب ساکن محدوده م کتابی و خ جلفا (سیدخندان) میباشم. به استحضار میرساند محدوده زوج و فرد(هرچند در خبر امده که قرار است هوشمندانه اجرا گردد) در این محدوده در حال حاضر با ایراد اساسی روبرو است. در واقع دقیقا زیر پل همت!! تابلو محدوده طرح و دوربین ثبت تخلفات مستقر است در صورتیکه م کتابی به سمت جنوب یکطرفه است و عملا امکان گردش یا تغییر مسیر برای رانندگانی که وارد میدان میشوند وجود ندارد و اگر قرار باشد تابلوها به جایی که امکان تغییر مسیر وجود دارد انتقال یابد، فراتر از محدوده مصوب شورای شهر عمل شده است. به نظر میرسد محل استقرار دوربین و تابلو که در سال گذشته پایینتر بود به صورت غ کارشناسی صورت پذیرفته است. بسیاری از وسایل نقلیه وقتی به این دوربینها میرسند با تمهیدات خاصی ! سعی در عبور از این مسیر دارند که صحنه ناخوشایندی از قانون گریزی را به وجود آورده و حتی خطر تصادف و کند شدن ترافیک را افزایش داده است، بر این مبنا خواهشمند است در صورت امکان این موضوع را پیگیری نمایید تا عملا راهکار منطقی در این خصوص اتخاذ گردد. پیشاپیش از زحماتی که متقبل میگردد سپاسگزار است.

احمدی
Iran شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

منی که خونه ام طوی طرح محل کارم خارج طرح باید چکار کنم شما امکانات حمل نقل عمومی تون صفره فقط برای مردم درد سر درست میکنید راه های محلی رو که فقط محلی ها بلدن که ایجاد ترافیک نمی کرد

رضا
Iran چهار شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

اون بدبخت هایی که خونشون داخل محدوده هستش و محل کارشون خارج شهر چکار باید بکنن؟؟؟ با این طرحاتون پدر مردم رو در آوردین

مونا
Iran چهار شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

بزرگراه حکیم بدون هیچ تابلو و علامتی محدوده طرح زوج و فرده مردم بدون اطلاع رسانی و با کوتاهی مامورین راهنمایی رانندگی نباید تاوان اشتباه مرتکب نشده خود را بدهند....

نام
Iran چهار شنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.ا-خواهشمند است به مامورین بفرمائید زودتر از زمان مقرر به پیشواز جریمه کردن در طرح زوج و فرد نروند ، نروند، نروند، نروند، ...... 2- چرا در اتوبان رسالت و حکیم ، جریمه زوج و فرد می شویم ، اینجا که طبق گفته جناب آقای ساجدی نیا و معاون محترمشان ، جزو طرح زوج و فرد نیست . پس چرا ، چرا ، چرا، چرا، چرا ؟ خواهشمند است رسیدگی فرمائید ، فرمائید ، فرمائید ، فرمائید .......

امیر
Iran شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱

لطفا محدوده شمای طرح زوج و فرد رو برای ما مشخص کنید واقعا نمیدونم طرح هست یا نیست یه وقت جریمه میشیم یه وقتم نه

رسالت
Iran سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸

منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد همیشه جریمه میکردند نه بزرگراه حکیم به 110 زنگ زدم برای شکایت گفتند زیر همته درسته!!!!!!!!!

رسالت
Iran سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹

منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد همیشه جریمه میکردند نه بزرگراه حکیم به 110 زنگ زدم برای شکایت گفتند زیر همته درسته!!!!!!!!!

رسالت
Iran سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد همیشه جریمه میکردند نه بزرگراه حکیم به 110 زنگ زدم برای شکایت گفتند زیر همته درسته!!!!!!!!!

حسین
iran دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳

من توی ورودی اتوبان حکیم شرق از چمران با کمال تعجب جریمه شدم . شاید تا الان 100 بار از این مسیر جلوی ماموران رد شدم ولی جریمه نشده بودم . مگه خود اتوبان حکیم جزو طرحه ؟

محمد رضا
Iran سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰

با سلام در تاریخ 3 خرداد 92 خبری مبنی بر کاهش طرح ترافیک زوج و فرد اعلام کردید که در آن خبر آمده بود طرح زوج و فرد از شمال به اتوبان رسالت ختم می شود!این خبر را نه تنها شما بلکه کلیه خبر گذاری ها اعلام کردند! معنی این خبر این است که اگر شخصی در اتوبان رسالت باشد نباید به خاطر زوج و فرد جریمه شود! ولی ماموران راهنمایی و رانندگی هر روز در این بزرگراه می ایستد و تعداد زیادی از خودرو ها را جریمه می نمایند! اگر پلیس این خبر را اشتباه منتشر کرده گناه مردم چه است که باید جریمه شوند!اگر هم این مکان در طرح نیست پس چرا جریمه می کنند؟! لطفا پیگیری نمایید

حامد ابراهیمی
Iran پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

نقشه طرح زوج و فرد جدید: trafficcontrol.tehran.ir

تپل
Iran یک شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

امروز 16/4/92 بزرگراه رسالت لاین شمالی در چهار راه سرسبز ساعت 6:20 صبح با کمال تعجب یه افسر وظیفه داشت ماشینهای زوج رو جریمه میکرد. 10 دقیقه هم رفته بود پیشواز!!!! رعایت قانون فقط برای مردمه پلیسها ازادند تخلف کنند.

Rostam
Iran یک شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸

محدوده طرح رو پاسبان تعیین میکنه نه قانون! هر جه دلش خواست مایسته و جریمه میکنه. این اخبار فریبنده رو هم واسه ادمای بیکاری میگن که به روزنامه و تلویزیون و اینترنت سر میزنن، طبعاً قشر زحمتکش پاسبان مدام سر پست خودشون هستن و روحشون هم از این چیزا خبردار نمیشه!

مردم
iran جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

لطفا روی نقشه محدوده ی جدید رو نشون بدید.

الناز
Iran چهار شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

محدوده ی محلاتی جزو طرح زوج . فرد هست آیا؟

بهروز
Iran دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

این جنبازان شرقی که دوستمون مطرح کردند درسته.باید 50 متر به سمت غرب بریم بعد دور برگردون بزنیم.اما پلیس دم خروجی امام علی وایسساده.خروجی سبلان و آیت هم اصلا مهندسی بررسی نشده.

ناشناس
Iran دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

امام علی به جانبازان شرق لوپ نداره، باید 50 متر به غرب رفت بر دوربرگردان دارد. لطفاً پلیس بعد از دوربرگردان بایستد.چون تقریباً از همت به پایین هیچ لوپی از امام علی به سمت شرق وجود ندارد.

حامد
Iran دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۴

این که هنوز محدوده زوج و فرد مثل سابق هست بماند و ماشالله اطلاع رسانی..(فعلا اخبار مهم تری نوی مملکت هست)...اینکه میخان اتوبان امام علی بی آر تی بزنن جک محضه.حداقل بگذارید یک اتوبان ترافیک نداشته باشه تاهی طرح زوج و فرد رو تغییر بدید.

M.A.F
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴

به نام خدا توی خبر حرفی از تغییر محدوده شمال و جنوب و غرب نزده. یعنی محدودیت های قبلی به قوت خودش باقیه (مرز از شمال: اتوبان همت. مرز از جنوب: اتوبان بعثت. مرز از غرب: اتوبان نواب و چمران) فقط مرز شرقی تغییر کرده. یعنی قبلا از اتوبان بسیج و دوران و باقری (که هر سه در راستای هم هستند) به سمت غرب میشد طرح زوج و فرد، اما از چهارم خرداد، این مرز شده از اتوبان امام علی ع به سمت غرب. البته طبعا اتوبان رسالت هم از شرق، فقط تا تقاطعش با امام علی ع آزاده، و بعدش وارد طرح میشه. البته قبول دارم که کل نیروها هنوز توجیه نشده بودند و امروز در مناطق آزاد شده هم کماکان سر پستشون بودند!

محمد
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

متاسفانه موضوع به این مهمی که مردم هر روز باهاش سرو کار دارن به درستی پوشش داده نمیشه،اگر اخبار اشتباهی منتشر شده طبیعتا باید اصلاحیه براش صادر بشه،الان مرز شمالی طرح زوج و فرد کاملا نا مشخصه و افرادی که محل رفت و آمدشون در محدوده اتوبان همت قرار داره کاملا سرگردان شدن.

پیمان
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

پس چرا امروز یکشنبه مامورین هنوز در خروجی همت به امام علی جنوب ایستاده اند و جریمه می کنند؟؟!

محسن
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

امروز یکشنبه طرح زوج و فرد در امتداد اتوبان رسالت اجرا میشد همچنین خیابانهای شمالی بزرگراه رسالت لطفا" مشخص کنید بالاخره طرح زوج و فرد در بخش شمالی تا کدام نقطه است.

بهرام صالحی
Iran یک شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

امروز محدوده طرح سر جای خودش بود و هر کس از همت بطرف جنوب تردد می کردد جریمه می شد متاسفانه این خبر رو جناب سرهنگ داده ولی یادسش رفته اجراییش کنه

سعید
Iran شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷

منم راجع به مرز شمالی طرح زوج و فرد سوال دارم؟مگه قبلا همت نبود؟یعنی الان رسالت شده مرز شمالی؟

بهار
iran شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶

سلام چهار راه استقلال در خیابان هنگام به طرف میدان الغدیر چی ؟ لطفا روی نقشه محدوده ی جدید رو نشون بدید.

ناشناس
Iran شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

ضلع شمالی اتوبان همت هست یا اتوبان رسالت؟ میشه شفاف تر بگید؟

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
• از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود.

قلم دوربین، جمعه۱۱ تیر ۹۵

کشف نشانه های خود ترمیمی» لایه اوزون

منع استفاده از کیسه های پلاستیکی در فرانسه

قیمت طلا به ۱۳۲۹ دلار رسید

دسته گل تازه بان کی مون؛ پوشاندن نقشه فلسطین

بازدید رئیس صدا وسیما از تلاش خبر رسانه ملی در روز قدس

جدیدترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبالی

برگزاری نخستین راهپیمایی روز جهانی قدس در افغانستان

اخبار مشروح ۹ جمعه ۱۱ تیر ۹۵

جشن آزاد سازی مهران

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ جمعه ۱۱ تیر ۹۵

طرح ویژه مبارزه با قاچاق از فردا آغاز می‌شود

حضور ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس

اخبار مشروح ۱۳ جمعه ۱۱ تیر ۹۵

گزارش مفصل AFC از عملکرد علی دایی

ایرانیان امروز فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی سر دادند

رضایت فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی ایران

آسوشیتدپرس: مردم ایران پرچم اسرائیل را لگدمال کردند

دانمارک جیب ایرانی ها را خالی کرد

ناپدید شدن یک هواپیمای آتش نشانی در روسیه

هاشمی رفسنجانی: باید هوشیار باشیم + ویدئو

چاق ترین کودک جهان که می خورد و می خوابد!

عکس/ راهپیمایی روز جهانی قدس در استانها

سامانه موشکی، اس ۳۰۰ در حال استقرار است

فریاد مظلومیت فلسطین در عراق و جنوب لبنان طنین انداز شد

شمار کشته های حملات تروریستی استانبول افزایش یافت

تاکید بر افزایش اقتدار نظامی کشور در قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس

سربازان گمنام امام زمان (عج) به تمامی مرزها تسلط دارند

در روز قدس، مسجد الاقصی در محاصره نظامیان صهیونیست قرار گرفت

سردار صفوی: قدس، مسئله اول جهان اسلام است

۵ کشته و زخمی در تیراندازی منهتن نیویورک

رونمایی از سریعترین وسیله حمل و نقل جهان در هلند

دولت بنزین دو نرخی دوست ندارد/ بودجه اصلاح می شود؟

استاندارد اند پورز، رتبه مالی اتحادیه اروپا را کاهش داد

فریاد ایستادگی مظلومان جهان در روز جهانی قدس

ششمین مورد زیکا در کره جنوبی شناسایی شد

۳۷ کشته و زخمی در دو انفجار بغداد

مقایسه رژیم صهیونیستی با داعش دردسر ساز شد

آماده باش رژیم صهیونیستی/ قدس به شهر بسته نظامی تبدیل شده است

عکس/ ساعات اولیه راهپیمایی روز قدس

حضرت امام درباره روز قدس چه گفتند؟

روز قدس روز دفن کردن صهیونیست‌هاست

اسماعیل هنیه: مسجد الاقصی خط قرمز فلسطینیان است

احساس خطر رژیم صهیونیستی از هوشیاری مسلمانان

تظاهرات مردم و فعالان تونس به مناسبت روز قدس

نگاهی به روند مذاکرات سازش فلسطینیان و رژیم صهیونیستی

ادامه گرمی هوا

عکس/ گرامیداشت محیط بانان شهید فارس

ایران - صربستان، ساعت ۲۱ آزادی

نقش استرس در گسترش تومورهای سرطانی

عکس/ مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر

تولید خوراک دام و طیور به روش جدید

با هرگونه دخالت ناتو در سوریه مخالفیم