۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ اردیبهشت | 2016 - 05 - 03
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان رقابت های جهانی تایلند شد.


تیم ملی ایران با دریافت  ۴ نشان طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی تایلند دست یافت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رقابت ها، مهدی عیاری، مجتبی نوترکی، احسان خواجوی و  مهدی ارزشمند به نشان طلا رسیدند، اسحاق قویدل، هادی چوپان، یاسر اسماعیلی، محمد علامه‌ زاده، عباس قلی‌زاده و محمود زارع نشان نقره بر گردن آویختند و اصغر کابلی و حبیب‌الله معماریان برنز گرفتند.
رضا رضایی، شمس قمر و سجاد نیکنامی نیز مقامی کسب نکردند.

 مهدی عیاری قهرمان پرورش اندام

 عباس قلی زاده ملی پوش پرورش اندام

 احسان خواجوی قهرمان پرورش اندام

 حبیب معمریان قهرمان پرورش اندام

 محمد علامه زاده قهرمان پرورش اندام

 سجاد نیکنام عضو تیم ملی پرورش اندام

 یاسر اسماعیلی ملی پوش پرورش اندام
 

نظرات کاربران

ناصر
Romania دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

تبریک میگم به شیر مرد لرستان سجاد نیکنام و آرزوی سلامتی برای ایشان دارم

محسن
Iran شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خدا یی درمورد اندام اقای قلی زادهقضاوت کنیم خیلی قشنگه زحمت زیاد کشیده

علی
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

انشاءا... زنده باشن که با همه کمبودها در این رشته ورزشی غوغا کردند.قابل توجه مسئولین برای مقداری بها دادن به این رشته ورزشی

فاطیما
Iran جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

امیدوارم همیشه موفق باشن.

maziar
Iran دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

شیر ما مرتضی روشن ضمیر که مربی اسحاق قویدل هست قهرمان ifbb هست پرچم بابل بالاست.

رضا مرادی
iran جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

هادی چوپان دمت گرم باعث افتخار شیرازی ها و ایرانی ها شدی.ایوولا داری

احسان فاموری
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

به اقای هادی چوپان تبریک میگویم

فرزاد
Iran جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

افرین به مردان غیور ایران..............و تبریک به بیت ا... عباسپور قهرمان قهرمانان که برای اولین بار باعث شد نام ایران در مسابقات حرفه ای دیده بشه

صادق
Iran شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دم انسانهایی چون عباس قلی زاده گرم که تمام زندگیشون رو هزینه میکنن تا باعث افتخار ایران باشند.

king
United States شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۸

حیف علی تبریزی که کسی قدرشو ندونست الانم بااسم ایران قهرمان جهان شد.

پارسا
United States شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

پس عکس اسحاق قویدل چرا نیست اسحاق که بدنش از اونا قشنگتر

bahare
United States چهار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

آفرین به مردان باغیرت کشورمون

ارمان
Iran پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

ب محمود زارع قهرمان طلایی مرودشتی ک در این مسابقات مدال نقره ئریافت کردنند صمیمانه تبریک میگویم .

تندیس
Iran جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

فقط دمه مهدی عیاری گرم که پرچم شاعبدالعظیم بردی بالا ولی تو در سطح ifbb هستی نه این فدراسیون جعلی!!!!

mehdi
Turkey چهار شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

این کشورها اصلا در سطح ایران نیستن. این مسابقات مارو به جایی نمیرسونه. بدن حرفه ای مسابقات حرفه ای میخواد. ما باید در مسابقات ifbb شرکت کنیم.

hamid
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

حیف این یچه ها که رفتن تو مسابقات فیک شرکت کردن . آقای آشتیانی تو هنوز فرق مسابقات جهانی رو با فیک نمیدونی . امثال شما آشتیانی ها باعث میشید که خیلی ها نتونن تو مسابقات آی اف بی بی شرکت کنن . متاسفم

سیاوش
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

قهرمانی بی هدف میان ضعیف ترین تیمهای جهان درحالیکه بیشترین تیمهای حاضر این مسابقات بالاتر از عدد 10 رسید ولی تعدا شرکت کنندگان هم حتی به عدد 200نرسید !!!!!وفقط 8کشور ورزشکاران خود را روی استیج اوردند؟؟؟IFBB تنها فدراسیونی هست که ورزشکار میتونه به بالاترین سطح ورزشی خودش برسه یعنی مسترالمپیاولی WBPSF فقط محدود هست وخبری از حرفه ای شدن نیست

مهرزاد
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

من واقعا افتخارمیکنم که تیم پرورش اندام ما با تمام کم لطفی های فدراسیون ؛باغیرت خود و هزینه شخصی خود تونستن سمبل پرورش اندام آسیا و جهان بشن ؛چه بسا عباسپورهایی داریم که قله برسن؛ ایول دارین بچه ها

امیر
Iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

پس پرچم ایران کو؟!!!

elyas
iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

عجب

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
• از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود.

نشست فعالان اقتصای ایران و آلمان

لاریجانی: انتفاضه باید زنده بماند

کارتر: روسیه می تواند متحد امریکا باشد

اخبار مشروح ۱۶، سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵

مخالفت سوریه با حضور نظامیان نروژی

نشست کمیسیون مشترک ایران و بلاروس

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵

دیدار وزیر خارجه مالزی با محمدجواد ظریف

نجات کودکی که سه شبانه روز زیر آوار بود

حمله خمپاره ای به بیمارستانی در حلب

حمایت ۱۹۰ نماینده از طرح امنیت اجتماعی ناجا

اخبار مشروح ۱۳, سه شنبه ۱۴اردیبهشت ۹۵

حقوق روحانی و سخنگوی دولت چقدر است؟

وزیر اقتصاد: برای رشد ۸ درصدی برنامه ریزی کرده ایم

دیوار لیزری در مرز هند و پاکستان

سقوط بالگرد روسی

مالیات امسال افزایش نمی یابد

عمارت مسعودیه هتل یا موزه؟

جاش ارنست: ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه عملی نیست

سرباز سیستان و بلوچستان لرزید

رشد سوارکاری ایران تحسین برانگیز است

واردات خودروهای آمریکایی ممنوع شد

موانع نوسازی بافت های فرسوده تهران

عکس/ از رژه کارگران تا فیل ها روی صندلی

آتش در سی سی یو، جان یک نفر را گرفت

عیادت ولی امر مسلمین از محمدی گلپایگانی و همسر شهید بابایی

کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان با سخنرانی سردار سلیمانی

عکس/ باز هم مشکل میکروفن در برنامه های رسمی!

حمایت آمریکا از استقرار نیروهای ناتو در شرق اروپا

عکس/ جشنواره یکدلی کره و ایران

عکس/ گشایش نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

هشدار هواشناسی از وقوع سیل در شرق کشور

گشایش نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور روحانی

رایزنی امیرعبداللهیان و دبیرکل وزارت خارجه فرانسه درباره سوریه

عکس/ نشست بعیدی‌نژاد با دانشجویان

اخبار مشروح ۹, سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵

پیکر شهید شمسی پور امروز وارد همدان می شود

بزرگداشت شهیدان، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است

عکس/ اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم امامین جوادین(ع)

روی خط خبر/ سرگردانی دارندگان کارت های خرید اعتباری لوازم خانگی

آسم رایج ترین بیماری مزمن در دوران کودکی

قیمت خودروهای داخلی در بازار، سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵

عکس/ مشت های محکم به دهان سیاستمداران ترکیه

قیمت طلا، سکه و ارز، سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵

روزنامه های سه شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

کشف سه سیاره در صور فلکی دلو

روزنامه های ورزشی سه شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۹۴

همایش تجاری ایران، کره جنوبی، امروز

ساخت گوش مصنوعی

کاریکاتور روز سه شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۹۵

آغاز به کار بزرگترین رویداد فرهنگی کشور از امروز

کاهش بهای نفت

دبیرکل جنبش انصارالله یمن: سعودی ها ابزار دست آمریکا هستند

بزن بزن حسابی در مجلس ترکیه

به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)

تیترامشب/ بانکها به وظایف خود عمل نکرده اند!