۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ فروردین | 2015 - 03 - 26
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان رقابت های جهانی تایلند شد.


تیم ملی ایران با دریافت  ۴ نشان طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی تایلند دست یافت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رقابت ها، مهدی عیاری، مجتبی نوترکی، احسان خواجوی و  مهدی ارزشمند به نشان طلا رسیدند، اسحاق قویدل، هادی چوپان، یاسر اسماعیلی، محمد علامه‌ زاده، عباس قلی‌زاده و محمود زارع نشان نقره بر گردن آویختند و اصغر کابلی و حبیب‌الله معماریان برنز گرفتند.
رضا رضایی، شمس قمر و سجاد نیکنامی نیز مقامی کسب نکردند.

 مهدی عیاری قهرمان پرورش اندام

 عباس قلی زاده ملی پوش پرورش اندام

 احسان خواجوی قهرمان پرورش اندام

 حبیب معمریان قهرمان پرورش اندام

 محمد علامه زاده قهرمان پرورش اندام

 سجاد نیکنام عضو تیم ملی پرورش اندام

 یاسر اسماعیلی ملی پوش پرورش اندام
 

نظرات کاربران

محسن
Iran شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خدا یی درمورد اندام اقای قلی زادهقضاوت کنیم خیلی قشنگه زحمت زیاد کشیده

علی
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

انشاءا... زنده باشن که با همه کمبودها در این رشته ورزشی غوغا کردند.قابل توجه مسئولین برای مقداری بها دادن به این رشته ورزشی

فاطیما
Iran جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

امیدوارم همیشه موفق باشن.

maziar
Iran دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

شیر ما مرتضی روشن ضمیر که مربی اسحاق قویدل هست قهرمان ifbb هست پرچم بابل بالاست.

رضا مرادی
iran جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

هادی چوپان دمت گرم باعث افتخار شیرازی ها و ایرانی ها شدی.ایوولا داری

احسان فاموری
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

به اقای هادی چوپان تبریک میگویم

فرزاد
Iran جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

افرین به مردان غیور ایران..............و تبریک به بیت ا... عباسپور قهرمان قهرمانان که برای اولین بار باعث شد نام ایران در مسابقات حرفه ای دیده بشه

صادق
Iran شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دم انسانهایی چون عباس قلی زاده گرم که تمام زندگیشون رو هزینه میکنن تا باعث افتخار ایران باشند.

king
United States شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۸

حیف علی تبریزی که کسی قدرشو ندونست الانم بااسم ایران قهرمان جهان شد.

پارسا
United States شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

پس عکس اسحاق قویدل چرا نیست اسحاق که بدنش از اونا قشنگتر

bahare
United States چهار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

آفرین به مردان باغیرت کشورمون

ارمان
Iran پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

ب محمود زارع قهرمان طلایی مرودشتی ک در این مسابقات مدال نقره ئریافت کردنند صمیمانه تبریک میگویم .

تندیس
Iran جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

فقط دمه مهدی عیاری گرم که پرچم شاعبدالعظیم بردی بالا ولی تو در سطح ifbb هستی نه این فدراسیون جعلی!!!!

mehdi
Turkey چهار شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

این کشورها اصلا در سطح ایران نیستن. این مسابقات مارو به جایی نمیرسونه. بدن حرفه ای مسابقات حرفه ای میخواد. ما باید در مسابقات ifbb شرکت کنیم.

hamid
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

حیف این یچه ها که رفتن تو مسابقات فیک شرکت کردن . آقای آشتیانی تو هنوز فرق مسابقات جهانی رو با فیک نمیدونی . امثال شما آشتیانی ها باعث میشید که خیلی ها نتونن تو مسابقات آی اف بی بی شرکت کنن . متاسفم

سیاوش
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

قهرمانی بی هدف میان ضعیف ترین تیمهای جهان درحالیکه بیشترین تیمهای حاضر این مسابقات بالاتر از عدد 10 رسید ولی تعدا شرکت کنندگان هم حتی به عدد 200نرسید !!!!!وفقط 8کشور ورزشکاران خود را روی استیج اوردند؟؟؟IFBB تنها فدراسیونی هست که ورزشکار میتونه به بالاترین سطح ورزشی خودش برسه یعنی مسترالمپیاولی WBPSF فقط محدود هست وخبری از حرفه ای شدن نیست

مهرزاد
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

من واقعا افتخارمیکنم که تیم پرورش اندام ما با تمام کم لطفی های فدراسیون ؛باغیرت خود و هزینه شخصی خود تونستن سمبل پرورش اندام آسیا و جهان بشن ؛چه بسا عباسپورهایی داریم که قله برسن؛ ایول دارین بچه ها

امیر
Iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

پس پرچم ایران کو؟!!!

elyas
iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

عجب

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

تور تایوان با قدرت نمایی دوچرخه سواران ایرانی پایان یافت

آخرین خبرها از اوضاع جوی و وضعیت ترافیکی جاده های کشور

ساحلی بازان ایران، امارات را شش‌تایی کردند/ صعود شیرین ساحلی بازان به نیمه نهایی

مشروح خبر ۱۹ پنجشنبه ششم فروردین ۹۴

گشت ویژه تعزیرات / برخورد قاطع با گرانفروشان

غرب به دنبال پایان دادن به بازی نیست!

تاثیر افزایش فشار خون بر کاهش طول عمر

خبر ورزشی ۱۴:۳۰ پنجشنبه ششم فروردین

نابغه دوساله تیراندازی در هند

دارویی بر علیه آلزایمر!

مشروح خبر ۱۳ پنجشنبه، ششم فروردین ۹۴

برای مبارزه با چاقی و بیماری ها کلم و هویج بخورید

مجتمع تجاری که ۱۲۰ واحد اقتصادی را فلج کرد

مصاف فوتبال ایران ـ شیلی

اعتصاب باشگاه های اسپانیا از ۲۹ فروردین

۱۰ حرکت جادویی لیونل مسی

نگاه از نزدیک به تاریخ دور ایران!

چهره های برتر علمی ایران در سال ۹۳

بریونی و خورش ماست غذای خاص اصفهان

تیم ملی، عزادار به مصاف می رود

خبر ورزشی ۹:۳۰ پنجشنبه ششم فروردین

نشست رهبران انصارالله / هشدار البخیتی درباره یک جنگ گسترده

۳۷ هزار نسخه خطی دیجیتال شد

ایران تجاوز هوایی به یمن را محکوم کرد

از قد کشیدن برای برف تا درازکش در تمرین

چند راهنمایی ساده برای مصرف کالری کمتر

افزایش شدید بهای نفت خام در بازارهای جهانی

آغاز عملیات ساعت صفر/ نیروهای هلی برن در کاخهای تکریت

خبر مشروح ۹ پنجشنبه ششم فروردین

از کشتن والدین تا عروس آبشار

شاید سوت پایان در لوزان زده شود

نخستین مدرک سقوط هواپیمای ایرباس آلمانی در فرانسه

جالب ترین سفره هفت سین ایران

خبرنگارانی که به خاطر آزادی بیان برکنار شدند

سیر و سنجد، نماد حیات و سلامت

محور هراز بازگشایی شد/ محدودیت های ترافیکی ۶ تا ۱۶ فروردین

صدا، کلید دستیابی به شغل جدید

توافق نکردن با ایران پیامد دارد/نوبت ایران است منعطف باشد

تصاویر اولیه از جنایت سعودی ها در یمن

معمای ۸ دقیقه سکوت در کابین خلبان ایرباس ۳۲۰

موضع ایران تقویت گفتگوهای داخلی یمن است/حمایت از گفتگوهای سوری-سوری

مراسم ترحیم مادر رئیس‌ جمهور در قم در قاب دوربین

سومین گنبد بزرگ آجری جهان

احتمال انتشار بیانیه در مذاکرات لوزان/ هنوز ۶۰ درصد جزئیات داخل پرانتز

عیادت وزیر بهداشت از مجروحان یمنی

قیمت طلا، سکه و ارز عصر پنجشنبه، ۶ فروردین

نخستین تصویرها از تهاجم جنگنده های عربستان به یمن

درگیری در تظاهرات ضد دولتی در کانادا

آتش به پرچم آمریکا و اروپا افتاد

زنجانی ها منتظر برف باشند/ در چندین استان باران می بارد

راه اندازی دومین شهربازی معارفی کشور

افزایش ۱۵ درصدی تولید فولاد در ایران