۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ اردیبهشت | 2015 - 05 - 05
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان رقابت های جهانی تایلند شد.


تیم ملی ایران با دریافت  ۴ نشان طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی تایلند دست یافت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رقابت ها، مهدی عیاری، مجتبی نوترکی، احسان خواجوی و  مهدی ارزشمند به نشان طلا رسیدند، اسحاق قویدل، هادی چوپان، یاسر اسماعیلی، محمد علامه‌ زاده، عباس قلی‌زاده و محمود زارع نشان نقره بر گردن آویختند و اصغر کابلی و حبیب‌الله معماریان برنز گرفتند.
رضا رضایی، شمس قمر و سجاد نیکنامی نیز مقامی کسب نکردند.

 مهدی عیاری قهرمان پرورش اندام

 عباس قلی زاده ملی پوش پرورش اندام

 احسان خواجوی قهرمان پرورش اندام

 حبیب معمریان قهرمان پرورش اندام

 محمد علامه زاده قهرمان پرورش اندام

 سجاد نیکنام عضو تیم ملی پرورش اندام

 یاسر اسماعیلی ملی پوش پرورش اندام
 

نظرات کاربران

محسن
Iran شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خدا یی درمورد اندام اقای قلی زادهقضاوت کنیم خیلی قشنگه زحمت زیاد کشیده

علی
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

انشاءا... زنده باشن که با همه کمبودها در این رشته ورزشی غوغا کردند.قابل توجه مسئولین برای مقداری بها دادن به این رشته ورزشی

فاطیما
Iran جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

امیدوارم همیشه موفق باشن.

maziar
Iran دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

شیر ما مرتضی روشن ضمیر که مربی اسحاق قویدل هست قهرمان ifbb هست پرچم بابل بالاست.

رضا مرادی
iran جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

هادی چوپان دمت گرم باعث افتخار شیرازی ها و ایرانی ها شدی.ایوولا داری

احسان فاموری
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

به اقای هادی چوپان تبریک میگویم

فرزاد
Iran جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

افرین به مردان غیور ایران..............و تبریک به بیت ا... عباسپور قهرمان قهرمانان که برای اولین بار باعث شد نام ایران در مسابقات حرفه ای دیده بشه

صادق
Iran شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دم انسانهایی چون عباس قلی زاده گرم که تمام زندگیشون رو هزینه میکنن تا باعث افتخار ایران باشند.

king
United States شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۸

حیف علی تبریزی که کسی قدرشو ندونست الانم بااسم ایران قهرمان جهان شد.

پارسا
United States شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

پس عکس اسحاق قویدل چرا نیست اسحاق که بدنش از اونا قشنگتر

bahare
United States چهار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

آفرین به مردان باغیرت کشورمون

ارمان
Iran پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

ب محمود زارع قهرمان طلایی مرودشتی ک در این مسابقات مدال نقره ئریافت کردنند صمیمانه تبریک میگویم .

تندیس
Iran جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

فقط دمه مهدی عیاری گرم که پرچم شاعبدالعظیم بردی بالا ولی تو در سطح ifbb هستی نه این فدراسیون جعلی!!!!

mehdi
Turkey چهار شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

این کشورها اصلا در سطح ایران نیستن. این مسابقات مارو به جایی نمیرسونه. بدن حرفه ای مسابقات حرفه ای میخواد. ما باید در مسابقات ifbb شرکت کنیم.

hamid
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

حیف این یچه ها که رفتن تو مسابقات فیک شرکت کردن . آقای آشتیانی تو هنوز فرق مسابقات جهانی رو با فیک نمیدونی . امثال شما آشتیانی ها باعث میشید که خیلی ها نتونن تو مسابقات آی اف بی بی شرکت کنن . متاسفم

سیاوش
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

قهرمانی بی هدف میان ضعیف ترین تیمهای جهان درحالیکه بیشترین تیمهای حاضر این مسابقات بالاتر از عدد 10 رسید ولی تعدا شرکت کنندگان هم حتی به عدد 200نرسید !!!!!وفقط 8کشور ورزشکاران خود را روی استیج اوردند؟؟؟IFBB تنها فدراسیونی هست که ورزشکار میتونه به بالاترین سطح ورزشی خودش برسه یعنی مسترالمپیاولی WBPSF فقط محدود هست وخبری از حرفه ای شدن نیست

مهرزاد
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

من واقعا افتخارمیکنم که تیم پرورش اندام ما با تمام کم لطفی های فدراسیون ؛باغیرت خود و هزینه شخصی خود تونستن سمبل پرورش اندام آسیا و جهان بشن ؛چه بسا عباسپورهایی داریم که قله برسن؛ ایول دارین بچه ها

امیر
Iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

پس پرچم ایران کو؟!!!

elyas
iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

عجب

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

جهانگیری: دولت دست در جیب بانک مرکزی نکرد

هدف دولت اوباما برقراری رابطه با ایران است

ابتکار یک دندان‌پزشک ایرانی/ دندان‌های پوسیده تان را عصب‌کشی نکنید

چرایی فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز

افزایش تنش‌ میان سناتورها درمورد مذاکرات با ایران

مسئولان شرکت های نفتی آمریکایی در راه ایران

عراقچی: نگارش متن توافق نهایی، آهسته و پیوسته در حال پیشرفت است

خبر ۲۰ دوشنبه ۱۴اردیبهشت

بازگشت امنیت به برخی مناطق الحسکه و هلاکت ده ها تروریست تکفیری

استخراج ۴۵۰ میلیون تن انواع مواد معدنی در کشور

مشروح اخبار ساعت ۱۹ روز ۱۴ اردیبهشت

درصورت دغل‌کاری غربی‌ها ایران مسیر قبلی غنی‌سازی را ادامه می‌دهد

کنترل ارتش یمن بر مهمترین پایگاه‌ القاعده در عدن

افزایش قیمت فراورده های لبنی

تهیه گزارشی از اقدامات عربستان در جلوگیری از ورود کمک‌ها به یمن

افزایش ذخیره مخازن راهبردی نفت کشور

چالش های سرمایه گذاری در بخش تولید

محاکمه غیابی خاوری و فراری‌ها/بازداشت ۱۰ بدهکار بزرگ بانکی/ادامه رسیدگی به پرونده رئیس جمهور سابق

کوه خواری و زمین خواری

شبهه ربا با اعلام سود بانکی / نرخ سود بانکی کمتر از ۲۰ درصد

رده پای دایناسور ها در آمریکا

چرایی شکست عربستان در تهاجم به یمن/عربستان می بایست وارد خاک یمن شود

نگارش بزرگ ترین قرآن جهان

خبر مشروح ۱۳ دوشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۹۴

مزایده سوم واگذاری پرسپولیس برنده نداشت/ مزایده چهارم ۲۹ اردیبهشت

مسابقه شترسواری در قشم

اعتراضات گسترده ضد نژاد پرستی به تل‌آویو رسید

رونمایی از فرش حرم حضرت زینب

حدود نیم میلیون کتاب عنوان در نمایشگاه بین المللی تهران

از کنکور نوزادان تا هتل داعش

کلاه گذاشتن سر جان کری تا عبور از ‍پل شیشه ای

سفر ۸۰ تاجر لهستانی به ایران - نشست تجار ایرانی مقیم روسیه

رونمایی از دسترنج ۱۴۰۰ قالیباف

چشم نوازترین بازار!

گره آزادراه مشهور باز می شود

هفتمین اجلاس کمیته فقهی سازمان بورس ایران باحضور ۱۲ کشور

آغاز نشست راه حل بحران سوریه در ژنو

ایران از تهدیدهای نظامی و امنیتی عبور کرده است

خودروی برقی کوادرو ره آورددانشجویان قزوین

نژادپرستی در آمریکا نظام مند است/برابری وجود ندارد

شکست هجوم قایق های جنگی سعودی به عدن

خبر مشروح ۹ دوشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۹۴

سودمندی ورزش چند دقیقه ای در کاهش خطر مرگ

آیین معنوی اعتکاف

بازگشت دوره برده داری/سیاهان باید حذف شوند

زباله های الکترونیکی، معضل قرن بیست و یکم

آثار تجسمی در همدان

گرانترین مسابقه تاریخ بوکس

ظریف: پرانتزهای زیادی باقی مانده/مصمم به پایان دادن به این بحران ساختگی هستیم