۱۳۹۳ پنج شنبه ۱ آبان | 2014 - 10 - 23
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان رقابت های جهانی تایلند شد.


تیم ملی ایران با دریافت  ۴ نشان طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی تایلند دست یافت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رقابت ها، مهدی عیاری، مجتبی نوترکی، احسان خواجوی و  مهدی ارزشمند به نشان طلا رسیدند، اسحاق قویدل، هادی چوپان، یاسر اسماعیلی، محمد علامه‌ زاده، عباس قلی‌زاده و محمود زارع نشان نقره بر گردن آویختند و اصغر کابلی و حبیب‌الله معماریان برنز گرفتند.
رضا رضایی، شمس قمر و سجاد نیکنامی نیز مقامی کسب نکردند.

 مهدی عیاری قهرمان پرورش اندام

 عباس قلی زاده ملی پوش پرورش اندام

 احسان خواجوی قهرمان پرورش اندام

 حبیب معمریان قهرمان پرورش اندام

 محمد علامه زاده قهرمان پرورش اندام

 سجاد نیکنام عضو تیم ملی پرورش اندام

 یاسر اسماعیلی ملی پوش پرورش اندام
 

نظرات کاربران

محسن
Iran شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خدا یی درمورد اندام اقای قلی زادهقضاوت کنیم خیلی قشنگه زحمت زیاد کشیده

علی
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

انشاءا... زنده باشن که با همه کمبودها در این رشته ورزشی غوغا کردند.قابل توجه مسئولین برای مقداری بها دادن به این رشته ورزشی

فاطیما
Iran جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

امیدوارم همیشه موفق باشن.

maziar
Iran دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

شیر ما مرتضی روشن ضمیر که مربی اسحاق قویدل هست قهرمان ifbb هست پرچم بابل بالاست.

رضا مرادی
iran جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

هادی چوپان دمت گرم باعث افتخار شیرازی ها و ایرانی ها شدی.ایوولا داری

احسان فاموری
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

به اقای هادی چوپان تبریک میگویم

فرزاد
Iran جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

افرین به مردان غیور ایران..............و تبریک به بیت ا... عباسپور قهرمان قهرمانان که برای اولین بار باعث شد نام ایران در مسابقات حرفه ای دیده بشه

صادق
Iran شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دم انسانهایی چون عباس قلی زاده گرم که تمام زندگیشون رو هزینه میکنن تا باعث افتخار ایران باشند.

king
United States شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۸

حیف علی تبریزی که کسی قدرشو ندونست الانم بااسم ایران قهرمان جهان شد.

پارسا
United States شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

پس عکس اسحاق قویدل چرا نیست اسحاق که بدنش از اونا قشنگتر

bahare
United States چهار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

آفرین به مردان باغیرت کشورمون

ارمان
Iran پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

ب محمود زارع قهرمان طلایی مرودشتی ک در این مسابقات مدال نقره ئریافت کردنند صمیمانه تبریک میگویم .

تندیس
Iran جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

فقط دمه مهدی عیاری گرم که پرچم شاعبدالعظیم بردی بالا ولی تو در سطح ifbb هستی نه این فدراسیون جعلی!!!!

mehdi
Turkey چهار شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

این کشورها اصلا در سطح ایران نیستن. این مسابقات مارو به جایی نمیرسونه. بدن حرفه ای مسابقات حرفه ای میخواد. ما باید در مسابقات ifbb شرکت کنیم.

hamid
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

حیف این یچه ها که رفتن تو مسابقات فیک شرکت کردن . آقای آشتیانی تو هنوز فرق مسابقات جهانی رو با فیک نمیدونی . امثال شما آشتیانی ها باعث میشید که خیلی ها نتونن تو مسابقات آی اف بی بی شرکت کنن . متاسفم

سیاوش
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

قهرمانی بی هدف میان ضعیف ترین تیمهای جهان درحالیکه بیشترین تیمهای حاضر این مسابقات بالاتر از عدد 10 رسید ولی تعدا شرکت کنندگان هم حتی به عدد 200نرسید !!!!!وفقط 8کشور ورزشکاران خود را روی استیج اوردند؟؟؟IFBB تنها فدراسیونی هست که ورزشکار میتونه به بالاترین سطح ورزشی خودش برسه یعنی مسترالمپیاولی WBPSF فقط محدود هست وخبری از حرفه ای شدن نیست

مهرزاد
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

من واقعا افتخارمیکنم که تیم پرورش اندام ما با تمام کم لطفی های فدراسیون ؛باغیرت خود و هزینه شخصی خود تونستن سمبل پرورش اندام آسیا و جهان بشن ؛چه بسا عباسپورهایی داریم که قله برسن؛ ایول دارین بچه ها

امیر
Iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

پس پرچم ایران کو؟!!!

elyas
iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

عجب

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

بازداشت چهار تن از مسئولان فرودگاهی ونوکوو و مسکو

خداحافظی با کلسترول بد خون با دستاورد دانشمند ایرانی

اعدام زن عراقی به دست تکفیری ها

رازهای شادی و طول عمر مردم در کشورهای مختلف

ایران در رده چهارم مسابقات پاراآسیایی/۳۳ طلا و ۴۶ نقره

پیکر مطهر آیت الله مهدوی کنی به حرم حضرت عبدالعظیم رسید

بوکو حرام ۶۰ زن دیگر در نیجریه را ربود

۱۰ فرودگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۴

مرگ افشاگر «واترگیت»

ادامه مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ در وین

خبر ورزشی ۹:۳۰ پنجشنبه ۱ آبان

نوشابه زودتر از سیگار پیر می کند

"پیچ امین الدوله" داروی آنفولانزا

موزه اسکلت مردگان

انهدام جنگنده های داعش در شرق حلب/اعتراف داعش به فروپاشی

مشروح اخبار ۹ پنجشنبه ا آبان

عکسهای برتر مسابقه عکاسی لندن

۴ ماده‎ حیاتی برای ‎جلوگیری از سرماخوردگی

قیمت طلا، سکه و ارز صبح پنجشنبه ۱ آبان

سنگین ترین شکست داعش در عراق

اقامه نماز بر پیکر آیت الله مهدوی کنی به امامت رهبر معظم انقلاب

روزنامه های ورزشی پنجشنبه (۱۳۹۳/۸/۱)

جزئیات تعقیب و گریز و شلیک های پیاپی دربزرگراه صدر تهران

جشن تولد خون خوارترین موجود دنیا

برای توافق دائم با ۱+۵ قدم‌های خوبی برداشته شده

ورود نیروهای " کفن سفید " به دیرالزور

ده ها کشته در انفجار ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد

خاطره جالب خبرنگار لبنانی از آیت الله مهدوی کنی

ابتلای ۵ حاجی ایرانی به بیماری کرونا / موردی از وبا گزارش نشده است

رئیس جمهوری چچن: دنبال ابوبکر البغدادی ام !!

اطلاعیه ناجا در آستانه محرم

مشروح اخبار ساعت ۱۹سی ام مهر

اعدام زنی که تسلیم خواسته شیطانی نشد

دیدار جان کری با مرکل و گفت‌وگو درباره ایران

کاپیتولاسیون آمریکایی در فلیپین

اولین شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان / توقف استقلال مقابل پدیده + جدول

اختلاف نظر طبیعی است‌/ باید همدیگر را تحمل کرده و فاصله‌ها را کم کنیم

سلسله حملات مسلحانه در پایتخت کانادا/ پلیس کانادا: نخست وزیر سالم است

افشای راز جنگندهای تروریست ها

رویارویی جنگنده های ناتو باهواپیماهای روسیه

درگیری ارتش آزاد و داعش به شهرهای ترکیه کشیده شد

سفر رئیس جمهور به زنجان یک روزه شد

مصر و رژیم صهیونیستی، دست در دست هم علیه غزه

قیمت انواع خودرو داخلی و خارجی، ۳۰ مهر ماه در بازار

یک تیر و سه نشان در نمایشگاه کیش

ادامه دیدارها و رایزنی های مقامات ایران و عراق

گردش به راست ممنوع!

«جهان می خواهد ایران غیر هسته ای را ببیند/ مذاکره کنندگان ایران، اشراف خوبی دارند»

«اینجا نمی توان انتخابات برگزار کرد»

۷ کشته و سه زخمی در درگیری های صحرای سینا