۱۳۹۳ چهار شنبه ۱۳ اسفند | 2015 - 03 - 04
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان رقابت های جهانی تایلند شد.


تیم ملی ایران با دریافت  ۴ نشان طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی تایلند دست یافت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رقابت ها، مهدی عیاری، مجتبی نوترکی، احسان خواجوی و  مهدی ارزشمند به نشان طلا رسیدند، اسحاق قویدل، هادی چوپان، یاسر اسماعیلی، محمد علامه‌ زاده، عباس قلی‌زاده و محمود زارع نشان نقره بر گردن آویختند و اصغر کابلی و حبیب‌الله معماریان برنز گرفتند.
رضا رضایی، شمس قمر و سجاد نیکنامی نیز مقامی کسب نکردند.

 مهدی عیاری قهرمان پرورش اندام

 عباس قلی زاده ملی پوش پرورش اندام

 احسان خواجوی قهرمان پرورش اندام

 حبیب معمریان قهرمان پرورش اندام

 محمد علامه زاده قهرمان پرورش اندام

 سجاد نیکنام عضو تیم ملی پرورش اندام

 یاسر اسماعیلی ملی پوش پرورش اندام
 

نظرات کاربران

محسن
Iran شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خدا یی درمورد اندام اقای قلی زادهقضاوت کنیم خیلی قشنگه زحمت زیاد کشیده

علی
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

انشاءا... زنده باشن که با همه کمبودها در این رشته ورزشی غوغا کردند.قابل توجه مسئولین برای مقداری بها دادن به این رشته ورزشی

فاطیما
Iran جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

امیدوارم همیشه موفق باشن.

maziar
Iran دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

شیر ما مرتضی روشن ضمیر که مربی اسحاق قویدل هست قهرمان ifbb هست پرچم بابل بالاست.

رضا مرادی
iran جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

هادی چوپان دمت گرم باعث افتخار شیرازی ها و ایرانی ها شدی.ایوولا داری

احسان فاموری
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

به اقای هادی چوپان تبریک میگویم

فرزاد
Iran جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

افرین به مردان غیور ایران..............و تبریک به بیت ا... عباسپور قهرمان قهرمانان که برای اولین بار باعث شد نام ایران در مسابقات حرفه ای دیده بشه

صادق
Iran شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دم انسانهایی چون عباس قلی زاده گرم که تمام زندگیشون رو هزینه میکنن تا باعث افتخار ایران باشند.

king
United States شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۸

حیف علی تبریزی که کسی قدرشو ندونست الانم بااسم ایران قهرمان جهان شد.

پارسا
United States شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

پس عکس اسحاق قویدل چرا نیست اسحاق که بدنش از اونا قشنگتر

bahare
United States چهار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

آفرین به مردان باغیرت کشورمون

ارمان
Iran پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

ب محمود زارع قهرمان طلایی مرودشتی ک در این مسابقات مدال نقره ئریافت کردنند صمیمانه تبریک میگویم .

تندیس
Iran جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

فقط دمه مهدی عیاری گرم که پرچم شاعبدالعظیم بردی بالا ولی تو در سطح ifbb هستی نه این فدراسیون جعلی!!!!

mehdi
Turkey چهار شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

این کشورها اصلا در سطح ایران نیستن. این مسابقات مارو به جایی نمیرسونه. بدن حرفه ای مسابقات حرفه ای میخواد. ما باید در مسابقات ifbb شرکت کنیم.

hamid
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

حیف این یچه ها که رفتن تو مسابقات فیک شرکت کردن . آقای آشتیانی تو هنوز فرق مسابقات جهانی رو با فیک نمیدونی . امثال شما آشتیانی ها باعث میشید که خیلی ها نتونن تو مسابقات آی اف بی بی شرکت کنن . متاسفم

سیاوش
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

قهرمانی بی هدف میان ضعیف ترین تیمهای جهان درحالیکه بیشترین تیمهای حاضر این مسابقات بالاتر از عدد 10 رسید ولی تعدا شرکت کنندگان هم حتی به عدد 200نرسید !!!!!وفقط 8کشور ورزشکاران خود را روی استیج اوردند؟؟؟IFBB تنها فدراسیونی هست که ورزشکار میتونه به بالاترین سطح ورزشی خودش برسه یعنی مسترالمپیاولی WBPSF فقط محدود هست وخبری از حرفه ای شدن نیست

مهرزاد
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

من واقعا افتخارمیکنم که تیم پرورش اندام ما با تمام کم لطفی های فدراسیون ؛باغیرت خود و هزینه شخصی خود تونستن سمبل پرورش اندام آسیا و جهان بشن ؛چه بسا عباسپورهایی داریم که قله برسن؛ ایول دارین بچه ها

امیر
Iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

پس پرچم ایران کو؟!!!

elyas
iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

عجب

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

افتتاح نخستین نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی

عالم در سوگ ام ابیها؛ فاطمه(س)

موج جدید انفجارها در مصر

خبر ۲۰ سه شنبه دوازدهم اسفندماه

گزارش تصویری :دیدارهای تیم مذاکره کننده ایرانی در سوئیس

گزارش تصویری :دیدار تیم های نفت ایران و العین امارات

واکنش یهودیان آمریکا به سخنرانی نتانیاهو

مشروح اخبار ساعت ۱۹ روز ۱۲ اسفند

انفجار تروریستی در میان طرفداران جنبش انصارالله

«پگیدا»، مولود شوم سیاست‌های غلط غرب

کارنامه سیاه عرضه‌کنندگان خودرو در ایران!

نشست علمی «آسیب شناسی پژوهش در علوم سیاسی و روابط بین الملل»

واردات خودرو مشروط شد

نتانیاهو وارد کنگره شد

داعش مادری را مجبور به خوردن گوشت پسرش کرد

تایید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها همچنان بلاتکلیف

اردوغان حامی گروه های تروریستی تکفیری است

کاریکاتور سه شنبه (۱۳۹۳/۱۲/۱۲)

تازه‌ترین رده‌بندی برترین آزادکاران جهان اعلام شد

خبر ورزشی ۱۴:۳۰ روز سه شنبه، ۱۲ اسفند

اذعان صهیونیست ها به تلفات نظامیانشان در یورش به غزه

۱۹۰ هزار نفر متقاضی خریدسربازی شدند/ احتمال تمدید مهلت ثبت نام

عینک نامرئی

عکس هوایی از ایران

دیدارهای وزیر امور خارجه در سوئیس

خبر مشروح ۱۳، روز سه شنبه ۱۲ اسفند

پرداخت مطالبات فرهنگیان با هزار میلیارد تومان/تقویت بنیه دفاعی کشور

مهلت ۱۵روزه ونزوئلا به آمریکا برای کاهش کارکنان سفارت

«ـجشن نیکوکاری» از فردا/ مستمری و عیدی مددجویان هفته بعد

۱۴استان را با منابع خودشان اداره می کنیم/ ۳۰ درصد جمعیت در ۳ شهر

دومین روز اعتراض به نتانیاهو در آمریکا/تظاهرات ضد جنگ در آیپک

دور دوم مذاکرات ایران و آمریکا

دیدارهای نفت و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

سنگین ترین نبرد ارتش/انهدام مرکز ساخت خودروهای بمب گذاری شده/هلاکت مرد شماره ۲ داعش

آغاز شمارش معکوس آزمون دکتری

داستان اسباب بازی ها!

قیمت طلا، سکه و ارز ظهر سه شنبه، ۱۲ اسفند

پتروشیمی قهرمان شطرنج بانوان

علل و علائم بروز سرطان مری

نخستین علائم سکته مغزی

اسرائیل نمی خواهد در منطقه مانعی داشته باشد/ ایران مانع است

نوبخت: از ماه آینده یارانه ۲۶ میلیون نفر قطع می شود

"اقتدار رهبر ایران قدرتهای جهانی را متزلزل کرد"

بازیکن تیم ملی انگلیس بازداشت شد/ تخلف منشوری با دختر ۱۵ ساله

تکریت آزاد شد، حمله به البغدادی و شمال سامرا/ انتقال دانشجویان اسپایکر به سامرا

خبر مشروح ۹ سه شنبه ۱۲ اسفند

۱۱ عکس شگفت انگیز از ایستگاه بین المللی فضائی

پایان دور دوم مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا در مونترو

رونمایی از نخستین ژنراتور ۲۵ مگاواتی ساخت ایران

امریکا گزینه هایش را از روی میز جمع کند