۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد | 2015 - 05 - 25
واژه را وارد کنید. بگرد
زمان انتشار خبر: یک شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۷

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد + عکس

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان رقابت های جهانی تایلند شد.


تیم ملی ایران با دریافت  ۴ نشان طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رقابت های جهانی تایلند دست یافت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رقابت ها، مهدی عیاری، مجتبی نوترکی، احسان خواجوی و  مهدی ارزشمند به نشان طلا رسیدند، اسحاق قویدل، هادی چوپان، یاسر اسماعیلی، محمد علامه‌ زاده، عباس قلی‌زاده و محمود زارع نشان نقره بر گردن آویختند و اصغر کابلی و حبیب‌الله معماریان برنز گرفتند.
رضا رضایی، شمس قمر و سجاد نیکنامی نیز مقامی کسب نکردند.

 مهدی عیاری قهرمان پرورش اندام

 عباس قلی زاده ملی پوش پرورش اندام

 احسان خواجوی قهرمان پرورش اندام

 حبیب معمریان قهرمان پرورش اندام

 محمد علامه زاده قهرمان پرورش اندام

 سجاد نیکنام عضو تیم ملی پرورش اندام

 یاسر اسماعیلی ملی پوش پرورش اندام
 

نظرات کاربران

محسن
Iran شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

خدا یی درمورد اندام اقای قلی زادهقضاوت کنیم خیلی قشنگه زحمت زیاد کشیده

علی
Iran سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

انشاءا... زنده باشن که با همه کمبودها در این رشته ورزشی غوغا کردند.قابل توجه مسئولین برای مقداری بها دادن به این رشته ورزشی

فاطیما
Iran جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

امیدوارم همیشه موفق باشن.

maziar
Iran دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

شیر ما مرتضی روشن ضمیر که مربی اسحاق قویدل هست قهرمان ifbb هست پرچم بابل بالاست.

رضا مرادی
iran جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

هادی چوپان دمت گرم باعث افتخار شیرازی ها و ایرانی ها شدی.ایوولا داری

احسان فاموری
Iran جمعه ۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

به اقای هادی چوپان تبریک میگویم

فرزاد
Iran جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

افرین به مردان غیور ایران..............و تبریک به بیت ا... عباسپور قهرمان قهرمانان که برای اولین بار باعث شد نام ایران در مسابقات حرفه ای دیده بشه

صادق
Iran شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دم انسانهایی چون عباس قلی زاده گرم که تمام زندگیشون رو هزینه میکنن تا باعث افتخار ایران باشند.

king
United States شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۸

حیف علی تبریزی که کسی قدرشو ندونست الانم بااسم ایران قهرمان جهان شد.

پارسا
United States شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

پس عکس اسحاق قویدل چرا نیست اسحاق که بدنش از اونا قشنگتر

bahare
United States چهار شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

آفرین به مردان باغیرت کشورمون

ارمان
Iran پنج شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

ب محمود زارع قهرمان طلایی مرودشتی ک در این مسابقات مدال نقره ئریافت کردنند صمیمانه تبریک میگویم .

تندیس
Iran جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

فقط دمه مهدی عیاری گرم که پرچم شاعبدالعظیم بردی بالا ولی تو در سطح ifbb هستی نه این فدراسیون جعلی!!!!

mehdi
Turkey چهار شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷

این کشورها اصلا در سطح ایران نیستن. این مسابقات مارو به جایی نمیرسونه. بدن حرفه ای مسابقات حرفه ای میخواد. ما باید در مسابقات ifbb شرکت کنیم.

hamid
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

حیف این یچه ها که رفتن تو مسابقات فیک شرکت کردن . آقای آشتیانی تو هنوز فرق مسابقات جهانی رو با فیک نمیدونی . امثال شما آشتیانی ها باعث میشید که خیلی ها نتونن تو مسابقات آی اف بی بی شرکت کنن . متاسفم

سیاوش
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

قهرمانی بی هدف میان ضعیف ترین تیمهای جهان درحالیکه بیشترین تیمهای حاضر این مسابقات بالاتر از عدد 10 رسید ولی تعدا شرکت کنندگان هم حتی به عدد 200نرسید !!!!!وفقط 8کشور ورزشکاران خود را روی استیج اوردند؟؟؟IFBB تنها فدراسیونی هست که ورزشکار میتونه به بالاترین سطح ورزشی خودش برسه یعنی مسترالمپیاولی WBPSF فقط محدود هست وخبری از حرفه ای شدن نیست

مهرزاد
iran سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

من واقعا افتخارمیکنم که تیم پرورش اندام ما با تمام کم لطفی های فدراسیون ؛باغیرت خود و هزینه شخصی خود تونستن سمبل پرورش اندام آسیا و جهان بشن ؛چه بسا عباسپورهایی داریم که قله برسن؛ ایول دارین بچه ها

امیر
Iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵

پس پرچم ایران کو؟!!!

elyas
iran دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

عجب

نظر شما

لطفا نام را وارد کنید
لطفا ایمیل را درست وارد کنید
لطفا نظر را وارد کنید
لطفا عبارت را وارد کنید cap
• نظرات حاوی عبارات توهین آمیز (اشخاص، قومیتها و . . .) به هیچ وجه منتشر نخواهد. شد
• نظرات کپی شده و فاقد محتوا منتشر نمیشود.
• لطفا از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

آغاز رقابت های تنیس رولن گاروس/ پیروزی فدرر و نیشیکوری

پیروزی چلسی، تساوی منچستر/ امپولی مساوی کرد، فیورنتینا برد

«رزبرگ» فاتح «فرمول یک موناکو» شد

«کار و فناوری»، درس تازه پایه های ۴ و ۵ ابتدایی

روزنامه های ورزشی صبح دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴

روزنامه های صبح دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴

پرونده هسته ای ایران کاملا سیاسی است و نمی توان با آن برخورد فنی کرد

زنی که بال پرواز شوهرش شد

خودنمایی کالاهای ایرانی در بازار افغانستان

دلسردی کشاورزان با افزایش قیمت برنج به دست واسطه ها

سوم خرداد به روایت رنگها

مشروح اخبار ساعت ۱۹ سوم خرداد

اذعان سازمان دیده بان حقوق بشر به استفاده عربستان از بمب های خوشه ای

سیدحسن نصرالله خبر داد: گسترش حضور مقاومت در سوریه

خرده فروشان مواد مخدر در دام پلیس

خبر ورزشی ۱۴:۳۰یکشنبه سوم خرداد ، ۱۳۹۴

نظر دولت درباره سازمان مبارزه بامفاسد اقتصادی از زبان وزیر دادگستری

میانگین گفت وگو در خانواده های ایرانی ۱۵ دقیقه است

مضرات عکس برداری از جنین

تبلیغات سرخود شبکه های بی خود

دریادار سیاری: اگر یمنی ها پیرو امام حسین(ع) باشند، پیروز خواهند شد

خواص داروهای گیاهی

خبر مشروح ۱۳، یکشنبه ۳خرداد ۱۳۹۴

می خواهند محور مقاومت را با هزینه مسلمانان تضعیف کنند

درجلسه غیرعلنی امروز چه گذشت؟ بررسی پاسخ ظریف و عراقچی

ایجاد کارگروه پدافند سایبری در تاسیسات هسته‌ای/ضرورت تعیین مرزهای دفاع سایبری

همسفر عجیب خوش رکاب

بررسی نحوه عملکرد مغز خلبانان

کاهش ۶۴ واحدی شاخص کل بورس

کلید طلایی پیشگیری از سرطان‌ها

قتل عام ۴۰۰ نفر در تدمر سوریه بدست داعش

باد و رگبار در نیمه شمالی/ گرد و خاک احتمالا در جنوب

جشن سالروز آزاد سازی خرمشهر

ظریف: حفظ خطوط قرمز درمذاکرات/عراقچی:۱۰۴۴سانتریفیوژ فعال در فردو داریم

دبیر انجمن واردات برنج میهمان عصر امروز شبکه خبر

نشست تجار و بازرگانان ایران و اندونزی

افتتاح بوستان جهان آرا در بزرگراه همت

نخستین مینی بوس ایرانی شماره گذاری شد

حمله نظامیان آل خلیفه به مردم بحرین

زدوبندها و امضاهای طلایی را متوقف کنید

سعودی ها فقط بمباران و بمبگذاری بلدند/ وزیرجنگ در فرانسه چه می کند؟

۲۴ ساعته شدن شبکه جهانی سحر

تلخی خیار به کمک درمان سرطان می‌آید

درگیری های شدید در الرمادی/ افشای گلوبال ریسرچ درباره داعش

رئیس جمهور در کنگره ملی تجلیل از ایثارگران

اعتراض مردم سوریه به سکوت مدعیان حقوق بشر/ کفریا و الفوعا در خطر قتل عام

درباره کودکان کار، مشکل فرهنگی نداریم، باید مشکلات اقتصادی حل شود

نمایشگاه لباس بانوان ایرانی در کاخ نیاوران