آب بخورید تا لاغر شوید

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
10:36 - دوشنبه 25 شهريور 1398
مشاور امنیت ملی عراق: تحریم‌های آمریکا علیه برخی عراقی‌ها تعرض به حاکمیت ملی و مردود است اتحادیه آفریقا حمله شبه‌نظامیان الشباب به نیروی صلح‌بانی مستقر در سومالی را محکوم کرد رئیس شورای نظامی سودان از مشارکت نظامیان این کشور در جنگ یمن حمایت کرد در پی کشته شدن ۵ دانش‌آموز سودانی، شورای نظامی سودان مدارس این کشور را تا اطلاع بعدی تعطیل کرد دانش‌آموزان سوداني در محكوميت كشتار دانش‌آموزان به دست نيروهاي امنيتي در خارطوم تظاهرات كردند تشدید درگیری‌ها در لیبی؛ رسانه‌ها از تعطیل شدن میدان نفتی شراره لیبی خبر دادند نخستین جلسه محاکمه «عمر البشیر»، رئیس جمهور سابق سودان امروز به اتهام فساد مالی برگزار می‌شود کره جنوبی: کره شمالی امروز ۲ موشک بالستیک با برد ۲۵۰ کیلومتر آزمایش کرد انفجار اتوبوس بر اثر برخورد با بمب کنار جاده‌ای در غرب افغانستان ۳۴ کشته و ۱۵ زخمی بر جا گذاشت ناکامی صدها آتش نشان فرانسوی در اطفای حریق جنگل‌های جنوب این کشور روسیه دعوت پرو را برای شرکت در نشستی درباره تحولات ونزوئلا رد کرد روسیه: شورای حکام درباره گزینه مدیرکل جدید آژانس به توافق جمعی رسیده است رویترز: رشد اقتصادی حوزه یورو در ماه‌های گذشته، روند کاهشی داشته است وزارت تجارت ترکیه: صادرات و واردات این کشور در ماه گذشته به صورت محسوسی کاهش یافته است دویچه‌وله: ۶۵۰ هزار نفر در آلمان سرپناه دائم ندارند؛ از این تعداد ۴۸ هزار نفر در خیابان‌ می‌خوابند گاردین: گرم شدن زمین موجب افزایش مرگ و میر و کاهش هوش، رشد و سوء تغذیه کودکان می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۲۵۰
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
افرادی که می خواهند بر وزن شان کنترل داشته یا مصرف قند، سدیم و چربی اشباع بدن شان را کاهش دهند، نوشیدن آب بیشتر توصیه می شود.
آب بخورید تا لاغر شوید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ محققان دریافته اند که افزایش یک درصد مصرف آب می تواند منجر به کاهش مصرف قند، سدیم و چربی های اشباع شود.

افرادی که می خواهند بر وزن شان کنترل داشته یا مصرف قند، سدیم و چربی اشباع بدن شان را کاهش دهند، نوشیدن آب بیشتر توصیه می شود.

مطالعه جدید محققان دانشگاه ایلینوی آمریکا بر روی عادات غذایی بیش از 18,300 فرد بزرگسال آمریکایی نشان داد اکثریت افرادی که مصرف آب شان را تا 1 درصد افزایش دادند، میزان مصرف کل کالری روزانه و همچنین مصرف چربی اشباع، قند، سدیم و کلسترول شان کاهش یافت.

در این مطالعه از افراد شرکت کننده خواسته شد تا هر آنچه که در روز می خورند یا می نوشند در طول مدت دو روز که 3 تا 10 روز فاصله داشت اعلام کنند. در این مطالعه، نوشیدنی های نظیر چای سیاه، چای گیاهی و قهوه به عنوان منبع آب اشامیدنی ساده گنجانده نشدند.

طبق گزارش این تحقیق، افرادی که مصرف آب روزانه شان تا یک، دو یا سه فنجان در روز افزایش یافت، میزان کل انرژی مصرفی شان بین 68 تا 205 کالری در روز و مصرف سدیم شان بین 78 تا 235 گرم کاهش یافت.

همچنین آنها 5 تا 18 گرم قند کمتر مصرف کردند و مصرف کلسترول شان 7 تا 21 گرم در روز کاهش یافت.

به گفته محققان، افزایش کم اما قابل توجه یک درصدی مصرف آب ساده در روز با کاهش 8.6 کالری در مصرف انرژی روزانه همراه بود.

به گفته محققان تاثیر نوشیدن 3 لیوان آب در کاهش وزن با نوشیدن یک لیوان آبلیمو یکسان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
°    °