آغاز به کار خط BRT از جوانمرد قصاب تا ازگل دارآباد+نقشه مسیر

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
18:07 - يکشنبه 17 فروردين 1399
کد خبر : ۴۳۵۸۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
خط 9 اتوبوس های تندرو تهران که از بلوار ارتش (ازگل) در منطقه یک تا ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در شهرری امتداد دارد، به طور آزمایشی فعال شد و قرار است از هفته آینده با ظرفیت کامل به شهروندان خدمت رسانی کند.
آغاز به کار خط BRT از جوانمرد قصاب تا ازگل دارآباد+نقشه مسیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قائم‌مقام معاونت حمل‌ و‌نقل و ترافیک شهردار تهران از فعال شدن آزمایشی و انجام تست سرد خط 9 اتوبوسهای تندرو در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: با توجه به اینکه عملیات ساخت خطوط BRT در بزرگراه امام علی(ع) به پایان رسیده است این خط تا پایان هفته زیر بار ترافیک می رود و به شهروندان از شمال تا جنوب پایتخت خدمات‌رسانی می کند.

حجت‌الله بهروز افزود: به علت نزدکی به عید، استقبال شهروندان از این خط به احتمال زیاد بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه خواهد بود.

مسیر خط بی آر تی روی نقشه تهران

طول خط 9 BRT در حدود 36 کیلومتر است که از انتهای شرقی بلوار ارتش (پایانه لاله) در دارآباد آغاز می‌شود و در ادامه با عبور از بزرگراه امام علی (ع) به سمت جنوب و بلوار شهید کریمی و بلوار دستواره به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب می‌رسد.
در این خط 40 ایستگاه نصب شده است.

نقشه مسیر خط BRT بلوار ارتش به شهرری از اتوبان امام علی

در طراحی اولیه این خط قرار بود مسیر تا حرم مطهر امتداد داشته باشد، اما باتغییرات انجام شده، مسیر با ورود به بلوار شهید کریمی از ایستگاه های جاده معدن، بزرگراه شهید کریمی، دیلمان، اداره گذرنامه، بلوار شهید دستواره، پایانه مترو جوانمرد قصاب و میدان نماز عبور می کند.

طرح اولیه:

خطوط BRT تهران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
شکرابی
|
-
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
0
سلام،باید از زحمات دست اندرکاران این کار تشکر کرد ولی متاسفانه عدم توجه به مقصدهای موردنظر مردم جهت تردد در این بزرگراه، کارایی آن را کاهش داده است!سرعت پایین این اتوبوس ها و در مواردی استفاده از اتوبوس های مستهلک در این خط نیز، از جمله مواردی است که چندان خوشایند نیست! کاش قبل از انجام اینگونه پروژه ها ابتدا نیازهای مردم سنجیده می شد سپس اقدام به محدود کردن بزرگراه می کردند.ممنونم.
Aram
|
-
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
0
0
افتتاح این خط کار فوق العاده ای بود...واقعا BRT برای همچین مسیری لازم بود اما مشکل اتوبوس های ((تندرو))،((کُند)) حرکت کردنشونه که همه چیز رو به هم میریزه. ..
vali khosravi
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
0
افتتاح این خط کار خوبی بود ولی بعضی از ایستگاه هاش در مناطق خوبی واقع نشده و اغلب ایستگاهش بسیار نزدیک به هم هستند که این امر باعضث شده تا اتوبوس های تندروی که همه اتوبوس های نو هستند نتونن با اون سرعتی که اتوبوس های تندرو دیگه میرن،بتونن برن
ن.ی
|
-
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
سلام محل بعضی از ایستگاها واقعا بد طراحی شده.ایستگاه فرجام و حیدری واقعا غیر قابل دسترسی هستند
در صورتی که به جای این دو ایستگاه باید ایستگاه میدان رسالت یا خیابان جانبازان که واقعا یکی از پایانه های پر متقاضی هست احداث میشد...واقعا افتضاحه
ایستگاه رسالت حذف شده
سعید
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
0
سلام
جوانمرد که مترو داره
باید اتوبان رو ادامه میدادن تا حرم امام
تا در حرم عبدالعظیم هم ایستگاه داشته باشیم
اشتباه کردن
اشتباه
برا مردم کار میکنند
ولی از مردم هیچ نظر خواهی نمی کنند
مهرداد سلطانی
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
0
با تشکر از بابت افتتاح این خط خواهشمند است پایانه جوانمرد را به متروی شهرری منتقل کرده تا تمامی مردم شهرری به ان درسترسی داشته باشند
مجید
|
-
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
کارت خوان چی شد?
تو تیر 93 چند روز پیش داش سر همین قضیه بزن بزن میشد.چرا؟دلیلش مسولین هستن که از طرفی اعلام مبکنن مردم پول ندن فقط کارت بزنن از طرفی به مسول هر ایستگاه میگن دستگاه خراب پول بگیرید.جالب اینه که بعضا بلیط سالانه دارن ولی پول ازشون میگیرن وجالب تر کرایه پارسال 480 بود 500 میگرفتن و حالا 580 که 600 میگیرن و خیلی جالبتر اینجاست که اگه همین پول اضافه نداشته باشی کلی نگه میدارن که مسافری بیاد خورد بده نمیگن مه طرف هر 5 بار که سوار میشه (5*20=100) اضافه میده پس حداقل هر سه روز یبار اگه طرف 500 داد بذارن جای اون اضافه ها.
احسان
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
خواهشمندم که ایستگاه تقاطعی با دیگر ایستگاه مترو و خطوط بی آر تی قرار دهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۷°    ۱۸°