سریع ترین "روش لاغری" تا عید

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
10:18 - جمعه 26 مهر 1398
زمین لرزه ۵/۷ ریشتری ایالت آلاسکای آمریکا را لرزاند مدیر عامل شرکت برق فرانسه از تصمیم این کشور برای ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای جدید خبر داد رئیس صندوق بین‌المللی پول بر ضرورت اصلاح نظام تجارت بین‌الملل تأکید کرد آمریکا بر واردات کالا از کشورهای اتحادیه اروپا ۷/۵ میلیارد دلار تعرفه گمرکی وضع کرد رویترز: مجلس نمایندگان آمریکا هفته آینده یک بسته تحریم دو حزبی را علیه ترکیه تصویب خواهد کرد وزیر کشور فرانسه از خنثی شدن اقدام تروریستی الهام گرفته از حادثه ۱۱ سپتامبر در این کشور خبر داد رئیس جمهور آمریکا استعفای وزیر انرژی خود را تأیید کرد ترامپ: «ریک پری» وزیر انرژی تا پایان سال جاری میلادی در سمت خود باقی می‌ماند گاف جدید رئیس جمهور آمریکا؛ ترامپ گفته است آمریکا و ایتالیا از زمان روم باستان متحد یکدیگر بوده‌اند در حالی که از تأسیس آمریکا فقط ۲۴۳ سال می‌گذرد نیروی دریایی لیبی ۹۸ مهاجر غیرقانونی از کشورهای آفریقایی را در سواحل غربی این کشور نجات داد
کد خبر : ۴۴۹۲۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
اگر می‌خواهید تا عید اندامی مناسب داشته باشید، با رعایت این رژیم غذایی به آرزوی خود برسید.
سریع ترین


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسعود فردوسیان، مشاور و متخصص تغذیه و رژیم غذایی گفت: یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای هر فردی بسته به نوع شرایط، اضافه وزن، سن و بیماری‌هایی همچون کم کاری تیروئید در ابتدا بررسی می‌ شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به رژیم لاغری کلی در این زمینه پرداخت و افزود: به طور کلی باید مواد قندی همچون سیب زمینی، ماکارونی و برنج را در شب حذف کرده و نان و پنیر، خیار و گوجه را جایگزین وعده شام کرد.

این متخصص تغذیه و رژیم‌های غذایی به مصرف میان وعده‌ها در این خصوص اشاره کرد و گفت: میان وعده‌ها می‌تواند شامل میوه‌ها (یک عدد سیب، ۲ خیار، هویج) و برگ‌های خشک(هلو و زرد آلو) و یا اینکه ۱ تا ۲ لیوان آبمیوه‌ها همچون: پرتقال، نارنگی، سیب زرد که کالری کمتری نسبت به سیب قرمز دارد، باشد.

لاغری

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه در وعده عصرانه نباید از شیر استفاده کرد، اظهار داشت: عصرانه‌ها بهتر است از بیسکوییت، کیک یزدی و بیسکویت ساده همراه با چای استفاده شود و این باور غلطی است که می‌توان عصر‌ها از شیر استفاده کرد، زیرا که برای هضم کالری مواد نیازمند ۳۰ دقیقه پیاده روی است.

فردوسیان با اشاره به اینکه مصرف برنج در وعده غذایی ظهر‌ها الزامی است، عنوان کرد: در وعده غذایی ناهار، حتما از برنج استفاده کنید، به دلیل اینکه مانع از "ریزش مو‌ها" خواهد شد، همچنین حداکثر تا ۶ ساعت می‌تواند جلوی گرسنگی را بگیرد.

وی در پایان توصیه کرد: مصرف زیاد نان و برنج تبدیل به چربی خواهد شد باید این مواد را از وعده غذایی شام حذف کنید، همچنین از مصرف خود سرانه "داروهای کاهنده اشتها" بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۳°    ۲۶°