کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی افتتاح می‌شود
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
21:13 - شنبه 04 بهمن 1399
کد خبر : ۵۰۵۶۰۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
رئیس اتحادیه پوشاک گفت: کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی به همت اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در سال جاری افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه پوشاک در برنامه روی خط خبر گفت: هدف کمپین بیشتر اطلاع رسانی به مردم است و تولیدکنندگان پوشاک با معرفی خود به کمپین حمایت از تولید اعلام آمادگی می کنند.
وی با بیان این که این کار وابستگی به کالاهای خارجی را کمتر می کند و باعث خودکفایی می شود افزود: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال و اعتلای مصرف پوشاک ایرانی، به همت اتحادیه پوشاک تهران کمپین مورد نظر طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد دولتی، مدیران، صنعتگران و بازیگران محبوب کشور و با استراتژی راهبردی آگاه سازی، ایجاد انگیزش، ذهنیت سازی صحیح و در نهایت تغییر رفتار عمومی افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.
 
شیرازی افزود: با مراجعه به تاریخچه کهن و پربار پوشاک در کشورمان می توان در اندیشه های امروزی در مواجهه با پوشاک خارجی تجدید نظر کرد بر این اساس تولیدو مصرف پوشاک ایرانی نیازمند فرهنگ سازی مناسب و دانش بنیان است و علاوه بر تنوع باید از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشد که در این خصوص باید از ظرفیت و توانمندی طراحان، ایده پردازان و همچنین دوزندگان ماهر و باتجربه ی کشور بهره برداری لازم صورت گیرد.
 
رئیس اتحادیه پوشاک گفت: از برنامه های جدید کمپین ساخت برند پوشاک در کمپیبن است.
وی تصریح کرد: برند سازی پوشاک ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد ضمن اینکه تولید باکیفیت و قیمت مناسب هم می تواند به رشد و توسعه صنعت پوشاک ایرانی کمک کند این در حالی است که صنعت پوشاک به لحاظ اقتصادی و فرهنگی می تواند تاثیر زیادی در حوزه های اجتماعی و روابط بین افراد در درون خانواده ها داشته باشد؛ لذا لازم است به فرهنگ پوشاک و پوشاک فرهنگی توجه ویژه ای شود.
شیرازی با بیان این که حضور خانمها در کمپین بسیار چشمگیر پیش بینی می شود ادامه داد: تا الان حدوداً ده هزار متقاضی تولید پوشاک اعلام آمادگی کردند. 
رئیس اتحادیه پوشاک خود را از متولیان اصلی کمپین تولیدکنندگان دانست و تاکید کرد که هدف اصلی کمپین تولید کالاهای با کیفیت و صادر کردن آن به خارج کشور است.
شیرازی خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که یکی از راه حل های اشتغال پایدار، خرید کالای ایرانی است البته ناگفته نماند کالای ایرانی نیز باید از لحاظ کیفیت چیزی کم از کالای خارجی نداشته باشد و خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل در بعد های بین المللی، ملی و محلی می تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و تحقیقاتی فراوانی را به جا بگذارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
-۵°    ۳°