ایجاد مدیریت یکپارچه تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
22:50 - جمعه 01 شهريور 1398
مشاور امنیت ملی عراق: تحریم‌های آمریکا علیه برخی عراقی‌ها تعرض به حاکمیت ملی و مردود است اتحادیه آفریقا حمله شبه‌نظامیان الشباب به نیروی صلح‌بانی مستقر در سومالی را محکوم کرد رئیس شورای نظامی سودان از مشارکت نظامیان این کشور در جنگ یمن حمایت کرد در پی کشته شدن ۵ دانش‌آموز سودانی، شورای نظامی سودان مدارس این کشور را تا اطلاع بعدی تعطیل کرد دانش‌آموزان سوداني در محكوميت كشتار دانش‌آموزان به دست نيروهاي امنيتي در خارطوم تظاهرات كردند تشدید درگیری‌ها در لیبی؛ رسانه‌ها از تعطیل شدن میدان نفتی شراره لیبی خبر دادند نخستین جلسه محاکمه «عمر البشیر»، رئیس جمهور سابق سودان امروز به اتهام فساد مالی برگزار می‌شود کره جنوبی: کره شمالی امروز ۲ موشک بالستیک با برد ۲۵۰ کیلومتر آزمایش کرد انفجار اتوبوس بر اثر برخورد با بمب کنار جاده‌ای در غرب افغانستان ۳۴ کشته و ۱۵ زخمی بر جا گذاشت ناکامی صدها آتش نشان فرانسوی در اطفای حریق جنگل‌های جنوب این کشور روسیه دعوت پرو را برای شرکت در نشستی درباره تحولات ونزوئلا رد کرد روسیه: شورای حکام درباره گزینه مدیرکل جدید آژانس به توافق جمعی رسیده است رویترز: رشد اقتصادی حوزه یورو در ماه‌های گذشته، روند کاهشی داشته است وزارت تجارت ترکیه: صادرات و واردات این کشور در ماه گذشته به صورت محسوسی کاهش یافته است دویچه‌وله: ۶۵۰ هزار نفر در آلمان سرپناه دائم ندارند؛ از این تعداد ۴۸ هزار نفر در خیابان‌ می‌خوابند گاردین: گرم شدن زمین موجب افزایش مرگ و میر و کاهش هوش، رشد و سوء تغذیه کودکان می‌شود
کد خبر : ۶۱۳۶۲۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری از ایجاد ساختار مدیریت یکپارچه تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما در کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
منوچهر منطقی درباره ایجاد ساختار مدیریتی یکپارچه تعمیر و نگهداری قطعات هواپیما گفت: ایجاد این ساختار در کشور ضروری است و برای ایجاد آن سه شرط لازم وجود دارد.
 
او افزود: شرط اول این است که نیازهای این حوزه را شناسایی کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی در این زمینه و معرفی نیازها و مشکلات موجود می‌تواند راهگشا باشد.
 
به گفته او دومین کار، انتقال این نیازها به شرکت های دانش‌بنیان است که خوشبختانه تعداد این نوع شرکت ها در کشور به حدی زیاد است که می‌توانیم تمام نیازهای داخلی را به کمک آنها مرتفع کنیم.
 
دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یادآورد شد: مرحله سوم أخذ تأییدیه از سازمان هواپیمایی کشور است که هر سه این اقدامات از عهده ستاد توسعه هوایی و هوانوردی برمی‌آید و می‌توانیم هر سه این مراحل را برای توسعه صنعت تعمیر و نگهداری قطعات انجام دهیم.
 
او همچنین تصریح کرد: اگر این ساختار و مدیریت یکپارچه ایجاد شود دو مزیت دارد یکی اینکه می‌توانیم گزارشهای ماهیانه از میزان توسعه این صنعت ارائه و دیگری اینکه نیازهای این حوزه را به کمک دیگر بخش های مرتبط مرتفع کنیم.
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲۲°    ۳۴°