رسانه ملی اعتبار کالای ایرانی را افزایش می دهد

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
02:53 - چهارشنبه 30 مرداد 1398
مشاور امنیت ملی عراق: تحریم‌های آمریکا علیه برخی عراقی‌ها تعرض به حاکمیت ملی و مردود است اتحادیه آفریقا حمله شبه‌نظامیان الشباب به نیروی صلح‌بانی مستقر در سومالی را محکوم کرد رئیس شورای نظامی سودان از مشارکت نظامیان این کشور در جنگ یمن حمایت کرد در پی کشته شدن ۵ دانش‌آموز سودانی، شورای نظامی سودان مدارس این کشور را تا اطلاع بعدی تعطیل کرد دانش‌آموزان سوداني در محكوميت كشتار دانش‌آموزان به دست نيروهاي امنيتي در خارطوم تظاهرات كردند تشدید درگیری‌ها در لیبی؛ رسانه‌ها از تعطیل شدن میدان نفتی شراره لیبی خبر دادند نخستین جلسه محاکمه «عمر البشیر»، رئیس جمهور سابق سودان امروز به اتهام فساد مالی برگزار می‌شود کره جنوبی: کره شمالی امروز ۲ موشک بالستیک با برد ۲۵۰ کیلومتر آزمایش کرد انفجار اتوبوس بر اثر برخورد با بمب کنار جاده‌ای در غرب افغانستان ۳۴ کشته و ۱۵ زخمی بر جا گذاشت ناکامی صدها آتش نشان فرانسوی در اطفای حریق جنگل‌های جنوب این کشور روسیه دعوت پرو را برای شرکت در نشستی درباره تحولات ونزوئلا رد کرد روسیه: شورای حکام درباره گزینه مدیرکل جدید آژانس به توافق جمعی رسیده است رویترز: رشد اقتصادی حوزه یورو در ماه‌های گذشته، روند کاهشی داشته است وزارت تجارت ترکیه: صادرات و واردات این کشور در ماه گذشته به صورت محسوسی کاهش یافته است دویچه‌وله: ۶۵۰ هزار نفر در آلمان سرپناه دائم ندارند؛ از این تعداد ۴۸ هزار نفر در خیابان‌ می‌خوابند گاردین: گرم شدن زمین موجب افزایش مرگ و میر و کاهش هوش، رشد و سوء تغذیه کودکان می‌شود
کد خبر : ۶۷۵۲۹۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تبلیغات کالاهای ایرانی در صدا و سیما موجب اعتبار کالا و اعتماد مردم نسبت به آن می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سید محمدرضا شایسته، فعال اقتصادی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر گفت:در حوزه کشاورزی سموم و کودهای شیمیایی زیادی مصرف می شود که این کار موجب بوجود آمدن انواع امراض در بدن انسان ها می شود و این آسیب ها در حوزه کشاورزی با توجیه کردن کشاورزان برای استفاده نکردن از کود و سموم شیمیایی قابل پیشگیری است.
 
 نقش رسانه ملی در حمایت از کالای ایرانی
او گفت: باید فرهنگ سازی شود تا مردم  فواید غذای سالم و ارگانیک را بدانند، تا هم بدنشان سالم بماند و هم با خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان حمایت کنند.
 
او گفت: حضور ما به نمایندگی از شرکت های تولید کننده ارگانیک در شبکه های مختلف صدا و سیما، موجب اعتبار بخشی محصولات می شود و مردم اعتماد بیشتری به آنها می کنند.
 
سید مرتضی جدی‌آرانی، فعال اقتصادی مهمان دیگر برنامه هم گفت: موضوع تربیت نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه است که رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند.
 
او گفت: ما در حرفه خودمان به پرورش و تربیت نیروی انسانی توانمند فکر می کنیم و به دانش افزایی و مهارت افزایی اعتقاد داریم.
 
نقش رسانه ملی در حمایت از کالای ایرانی
 
جدی آرانی گفت: ما به دانش آموزان در خانواده ها یاد می دهیم که از وسایل ساده و بی استفاده، وسایل کار آمد و مفید درست کنند.
 
او گفت: با حضور در شبکه های صدا و سیما اعتماد نسبت به روند کار ما افزایش پیدا کرد.
 
جعفر قهرمانلو، فعال اقتصادی هم با حضور در این برنامه گفت: قبلا محصولات ام دی اف و چوب را از کشورهای چین و ترکیه وارد می کردیم، مدتی است که تکنولوژی و دستگاه های به روز اروپایی را برای تولید این محصولات از کشور ایتالیا وارد کرده ایم و کیفیت تولیدات داخلی از نوع خارجی هم بهتر است.
 
نقش رسانه ملی در حمایت از کالای ایرانی 
او از مردم خواست با توجه به تولیدات با کیفیت داخلی از استفاده کالاهای مشابه خارجی خودداری کنند و از تولیدات داخلی حمایت کنند.
 
قهرمانلو با تشکر از رسانه ملی به خاطر حمایت از تولیدکنندگان گفت: خود تولید کنندگان برای موفقیت بیشتر در بازار باید کیفیت کالاهایشان را افزایش بدهند.
 
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲۲°    ۳۵°