۳ راهکار ساده برای کاهش وزن

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
05:46 - جمعه 22 آذر 1398
سخنگوی وزارت خارجه (در واکنش به سخنان وزیر خارجه آلمان) : آلمان به جای اتخاذ مواضع مغرضانه، مبانی اولیه حقوق بشر را رعایت کند موسوی: سخنان غیرمسئولانه و مداخله جویانه، کوتاهی اروپا در پایبندی به تعهدات برجامی‌ و نیز رویکرد منفعلانه درقبال تروریسم اقتصادی آمریکا را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد افکار عمومی جهان هنوز تسلیح کننده دیکتاتور سابق عراق به سلاح های شیمیایی در خلال جنگ تحمیلی را از یاد نبرده است موسوی: همچنین سرکوب معترضان نشست سران گروه ۲۰ در تیر ۹۶ در هامبورگ و گسیل سلاح به منطقه غرب آسیا از جانب برخی کشورهای اروپایی از یادها نرفته است وزیر صنعت (در همایش تجاری ایران و ازبکستان در تاشکند): ازبکستان از مهمترین شریکان تجاری ایران در آسیای میانه است رحمانی: امضای اسناد همکاری فرهنگی، گمرکی، کشاورزی، بیمه، سرمایه‌گذاری و انرژی با ازبکستان در دستور کار است بیش از ۱۰۰ هیئت تجاری ایرانی در سیزدهمین اجلاس همکاری‌های ایران و ازبکستان حضور دارند نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین: باید برای تضمین استقلال کامل مالی و فنی هیئت بین المللی کنترل موادمخدر اقدامات لازم صورت گیرد آقای غریب آبادی(در نشست کمیسیون های موادمخدر و پیشگیری از جرم سازمان ملل): بودجه ثابت، قابل پیش بینی و کافی برای ارائه کمک های فنی این دفتر به کشورهای در حال توسعه باید مورد توجه قرار گیرد نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی : دریافت کمک داوطلبانه از جانب هیئت باید کاملا شفاف و منطبق با اساسنامه آن باشد آقای غریب آبادی: کشورهای عضو انتظار دارند تا دفتر مقابله قبل از معرفی و اجرای هر برنامه و ابتکار جدید در سطوح(زیر منطقه ای، منطقه ای و جهانی) با آن ها مشورت کند
کد خبر : ۶۸۶۰۶
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
داشتن خواب کافی، مشغول نگه داشتن ذهن و بدن و محدود کردن انتخاب های غذایی سه راهکار ساده برای کاهش وزن هستند.
۳ راهکار ساده برای کاهش وزن

واقعاً خواب کافی در هر شب شما را لاغر نگاه می‌دارد؟ آیا زمانی که دست‌تان خالی است و یا چیزی ذهن شما را به خود مشغول نکرده است به سراغ یخچال می‌روید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر برای پاسخ به این پرسش‌ها و برای لاغری‌تان ۳ روش ساده به شما پیشنهاد می‌شود.

۱.خواب کافی داشته باشید

زمانی که بدن شما به صورت شبانه ۷ یا ۸ ساعت خواب نداشته باشد، سروتونین و دوپامین کافی که ۲ ماده شیمیایی مفید هستند دریافت نمی‌کند که در نتیجه بدن به دنبال منبع جایگزینی برای آنها می‌شود و باعث خواهد شد مواد قندی در بدن آزاد شود و به همین دلیل است که زمانی که خسته هستید میل زیادی به مصرف مواد قندی و شیرینی پیدا می‌کنید. بنابراین خواب کافی به تعدیل وزن شما کمک زیادی می‌کند.

۲.ذهن و بدن خود را مشغول نگه دارید

زمانی که دستان شما مشغول فعالیتی هستند و یا ذهن شما درگیر مسئله ای است، به گرسنگی فکر نمی‌کنید و احساس گرسنگی به شما دست نمی‌دهد ولی بالعکس زمانی که دست‌تان خالی است و یا چیزی ذهن شما را به خود مشغول نکرده است به سراغ یخچال می‌روید و یا مشغول به خوردن می‌شوید. بنابراین فقط کافی است مشغول به کاری شوید تا بدون اینکه احساس گرسنگی به شما دست دهد وزن خود را کم کنید.

۳.انتخاب های غذایی خود را محدود کنید

اینکه همواره شما گزینه‌های زیادی برای خوردن داشته باشید باعث می‌شود تا همواره غذاهای جدید نوعی محرک برای شما شوند تا چاق شوید. برای مقابله با آن می‌توانید یک وعده غذای اصلی که سهم عمده دریافت انرژی را به خود اختصاص داده است را انتخاب کنید و در آن وعده غذاهای تکراری بخورید تا بعد از مدتی میل شما به غذا کاهش یابد. برای اکثر مردم این وعده غذایی، وعده غذایی ظهر است.

می‌توانید ظهرها فقط از سالادها و مرغ کبابی استفاده کنید با این کار نوعی عامل روانی باعث می‌شود تا شما با دانستن اینکه غذای تکراری دارید اشتهای‌تان فروکش کند و از طرفی دیگر از وعده غذایی سالمی در مهم ترین وعده غذایی خود استفاده کنید.

برچسب ها: راهکار ، ساده ، کاهش وزن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲°    ۷°