سامانه رسیدگی به شکایات مسافران تاکسی های اینترنتی راه اندازی می شود

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
00:44 - دوشنبه 16 تير 1399
کد خبر : ۷۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
معاون عمرانی استانداری تهران از راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مسافران تاکسی های اینترنتی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تقی زاده در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر، با بیان اینکه وزارت کشور دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات دارندگان تاکسی های اینترنتی به مسافران را ابلاغ کرده است، گفت: در این دستورالعمل تکالیف مشخص شده برای شهرداری ها با امضای وزیر کشور و صمت مبنی بر نحوه نظارت بر فعالیت تاکسی های اینترنتی، نرخ و مشخص کردن تعرفه برای خدمات به مسافران آورده شده است.

در ماده 8 این دستورالعمل، شهرداری ها مرجع رسیدگی کنننده نحوه ارائه خدمات هوشمند به مسافران که همان کرایه است هستند که مکلفند بر اساس قانون نظام صنفی در صورت مشاهده یا گزارش تخلف، مراتب را به اتحادیه های صنفی گزارش و اتحادیه ها هم بر اساس نظام صنفی مکلف به رسیدگی و جوابگویی هستند.

وی درخصوص چگونگی گزارش مردم برای رعایت نکردن قیمت ها از سوی رانندگان اینترنتی افزود: این دستورالعمل اخیرا ابلاغ شده اما در آینده نزدیک سامانه ای برای ارتباط مردم با شهرداری ها راه اندازی خواهد شد که در آن هم شهرداری ها و هم وزارت کشور با نظارت بر این سامانه بر نحوه خدمت رسانی تاکسی های اینترنتی به مسافران نظارت دارند.

پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲۲°    ۳۳°