بازاریابی در کشورهای مقصد مشکل عمده صادرات تخم مرغ

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
15:33 - دوشنبه 28 بهمن 1398
کد خبر : ۷۳۴۷۱۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
پرونده روز؛
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخمگذار ایران، عمده مشکل و مانع بر سر صادرات تخم مرغ را بازاریابی و نفوذ بازرگانی ضعیف در کشورهای مقصد عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 طلاکش دبیرکل کانون سراسری مرغ تخمگذار ایران در ارتباط تصویری با بخش خبری 18 امروز شبکه خبر گفت:  در سال های گذشته مبنای تولید بر اساس 10 درصد به صورت صادرات بوده است اما به دلیل اینکه کشورهای مقصد علاقه ای به واردکردن تخم مرغ از کشور ما ندارند مازاد تولید امکان صادرات نداشته و برخی از تولید کنندگان نیز به دلیل اینکه نمی توانند محصول را به قیمت بفروشند و امکان تامین نقدینگی ندارند مازاد تولید نشان می دهد 15 درصد تولید کشور هنوز غیرفعال است.

طلاکش درباره قیمت تمام شده تخم مرغ گفت: قیمت تمام شده تخم مرغ با 10 درصد سود مرغدار که به صورت عادی در ستاد تنظیم بازار وجود دارد 8 هزار و 100 تومان است که با توجه به خریدهای شرکت پشتیبانی دام قیمت تخم مرغ به 6 هزار تومان درب مرغداری رسیده که 1300 تومان زیان مرغداران را نشان می دهد. 

به دلیل اینکه پرورش مرغ تخم گذار حدود 2سال نیاز به پرورش دارد و مرغداران به امید آینده تولید را ادامه می دهند.

او درباره موانع برسر صادرات تخم مرغ گفت: تازمانی که کشور درگیر بیماری های آنفلوآنزا نباشد مشکلی وجود ندادرو بخشنامه های مانعی بر سر راه این کار وجود ندارد اما عمده مشکل ما بازاریابی در کشور های مقصد است و نفوذ بازرگانی و سیاسی نیز در کشورهای مقصد ضعیف است.

 
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۴°    ۸°