ترفندهای ضد انتخاباتی رسانه‌های غربی

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
20:32 - يکشنبه 10 فروردين 1399
کد خبر : ۷۶۹۱۹۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
یک کارشناس رسانه معتقد است: رسانه های معاند ماهواره ای با ترفند القای پایین بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام را هدف گرفته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
حسن عابدینی در برنامه "انتخابات قوی" گفت: شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در آستانه انتخابات مجلس ایران به روش ۳۶۰ درجه روی اورده اند به این ترتیب که موضوعی را در تلویزیون خود مطرح و بحث ان را به فضای مجازی کشانده و دوباره با اوردن کارشناسان به برنامه تلویزیونی به برنامه و بحث درباره موضوعی که خودشان طراح آن بوده اند سعی بر کاهش جذابیت مشارکت مخاطبان دارند.

او افزود: آن‌ها علاوه بر این، سعی در برچسب زنی به انتخابات می‌کنند به طوری که اعلام کرده اند در صورتی که اعلام شود میزان مشارکت بیش از ۵۰ درصد بوده، حتما دروغ است.

عابدینی ادامه داد: آن‌ها با این ترفند‌ها تلاش می‌کنند نشان دهند مشارکت مردم پایین آمده است.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: در بسیاری از شهرستان‌ها که مشارکت بالاست آن‌ها دو مسئله را مطرح می‌کنند: اول اینکه چرا انتخابات باید قومیتی باشد و مشارکت آن‌ها در انتخابات زیاد باشد و دیگر اینکه: با القای اینکه انتخابات تاثیری در سرنوشت مردم ندارد، تلاش می کنند آنان را از حضور منصرف کنند.

او با بیان اینکه آن‌ها با طرح این موضوعات مشروعیت نظام را هدف گرفته اند، افزود: رسانه های معاند به هر وسیله‌ای می‌خواهند نشان دهند که مشارکت پایین است تا به این هدفشان نزدیک شوند.

سیستان و بلوچستان در آستانه انتخابات مجلس یازدهم

زینی‌وند  رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان در ارزیابی میزان آماگی استان متبوعش در برگزاری انتخابات گفت: کلیه برنامه ها، هماهنگی‌ها و اموزش‌های لازم در برگزاری انتخابات در استان انجام شده است و استان برای برگزاری انتخابات در امادگی کامل به سر می‌برد.
 
مروری بر محورهای 24 ساعت گذشته رسانه‌های غربی درباره انتخابات ایران
 
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۰°    ۱۲°