امکان شکایات مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه

irinn | وب سایت شبکه خبر

تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
03:21 - سه‌شنبه 13 خرداد 1399
کد خبر : ۷۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
بانک مرکزی برای پیگیری شکایت افراد از بانک‌هایی که اقساط بانکی قرض الحسنه را به تعویق نینداخته اند سامانه‌ای معرفی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 به نقل از بانک مرکزی، در راستای حمایت بانک مرکزی از کسب و کار‌های زیان دیده از شیوع ویروس کرونا و تعویق پرداخت تسهیلات آن‌ها و همچنین تعویق پرداخت تسهیلات وام‌های قرض‌الحسنه در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹، روابط عمومی بانک مرکزی در پی ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه به شبکه بانکی به اطلاع می‌رساند چنانچه ازحساب کسانی که اقساط قرض‌الحسنه دارند یا از حساب ضامنین آن‌ها در شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری، برداشتی بابت اقساط انجام شد، هموطنان عزیز می‌توانند موضوع را در سامانه مربوطه از طریق سایت بانک مرکزی و لینک https://www.cbi.ir/InstLoanComplaint/ILCForm.asp درج کنند.

قطعا پیگیری لازم از طرف بانک مرکزی انجام خواهد شد.
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۲۲°    ۳۶°