اهداف طرح واکنش سریع
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
19:35 - دوشنبه 05 آبان 1399
کد خبر : ۷۷۲۱۶۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
افزایش ایمنی راه ها و رضایتمندی مردم
معاون سازمان راهداری گفت: با هدف افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارایه خدمات راهداری و رضایتمندی مردم ، طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
رضا اکبری در گفتگو با شبکه خبر افزود: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام نمایند.

وی گفت: این طرح داری ۴ ماده است که مشکلات راه به سرعت شناسایی و طبق زمان بندی سریع برای برطرف شدن آن تلاش می شود.

معاون سازمان راهداری افزود: نخستین اقدام در این طرح گلایه مردم از چاله و چاه‌های در مسیر راه بود که با تماس و اعلام این وضعیت، در مدت ۱ ساعت در راه شریانی و در ظرف ۴ ساعت در راه فرعی و روستایی لکه گیری و آن را برطرف خواهیم کرد.

اکبری گفت: تعمیر یا ایمن سازی تابلو‌ها، علایم و حفاظ‌های باز شده یا صدمه دیده خطرناک در راه‌های اصلی و شریانی از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی افزود: سومین مورد این طرح پاکسازی سطح راه از مصالح، ریزش سنگ، اشیاء خارجی و.. که در راه‌های اصلی و شریانی قرار گرفته اند.

اکبری گفت: حضور موثر همکاران با تجهیزات و امکانات راهداری در محل حادثه در کلیه راه‌های کشور باید با قید فوریت اقدام نمایند.

معاون سازمان راهداری افزود: اگر مردم با یکی از موارد مواجه شدند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و اطلاع دهند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۲°    ۲۳°