لحاظ شدن ۴ فاکتور در قیمت گذاری تاکسی های اینترنتی
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
09:17 - جمعه 02 آبان 1399
کد خبر : ۸۰۲۳۰۴
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
عضو اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی گفت: در قیمت گذاری تاکسی‌های اینترنتی، ۴ فاکتور قیمت پایه، مسافت سفر، مدت زمان سفر و نسبت عرضه و تقاضا، لحاظ می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
الفت نسب، در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر، با بیان اینکه قیمت گذاری نرخ تاکسی‌های اینترنتی کاملا به صورت پویا و داینامیک است، افزود: ۴ فاکتور در این قیمت‌ها از جمله قیمت پایه، مسافت سفر، مدت زمان سفر و نسبت عرضه و تقاضا لحاظ می‌شود.

عضو اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی در ادامه گفت: ما شاهد هستیم که این چهار فاکتور در زمان‌های مختلف، قیمت‌ها متفاوت است.

الفت نسب، افزود: در چند ماه گذشته، با گران شدن هزینه حمل و نقل عمومی که حدود ۲۵ درصد بود، ما شاهد افزایش هزینه تاکسی‌های اینترنی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بودیم. 

عضو اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی، ضمن اشاره به اعتراض رانندگان بابت افزایش هزینه‌های قطعات یدکی و گران شدن هزینه‌های مختلف دیگر، افزود: مسافران تصور می‌کنند که قیمت‌ها به شدت بالا رفته است.

الفت نسب، گفت: در ایام بارندگی و ترافیک، اعداد بالا و پایین میشود؛ بنابراین باید قبول کنیم که قیمت گذاری به صورت پویا و داینامیک  و این شاخصه اصلی تاکسی‌های اینترنتی است.

وی افزود: اگر تاکسی اینترنتی قیمت را به دلخواه افزایش دهد، بازار را از دست می دهد.

 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۱°    ۲۱°