پاسخگویی روزانه به ۸۰ هزار تماس در سامانه ۴۰۳۰
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
21:03 - چهارشنبه 07 آبان 1399
کد خبر : ۸۰۲۵۳۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
دکتر پورحسینی، مدیر سامانه ۴۰۳۰: از ۵ اسفند ۹۸ تا کنون بیش از ۲۳ میلیون نفر با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
دکتر پورحسینی مدیر سامانه ۴۰۳۰ در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: سامانه ۴۰۳۰ از پنجم اسفند با همت ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شد.

در شروع راه اندازی تماس‌ها بسیار زیاد بود تا حدی که در یک روز ۷۰۰ هزار تماس گرفته شد و اکنون نیز روزانه ۸۰ هزار تماس با سامانه ۴۰۳۰ گرفته می‌شود.

دکتر پورحسینی گفت: در روز‌های گذشته تمام امکانات درسامانه ۴۰۳۰ بسیج شده است و شیفت‌های همکاران ما نیز در این سامانه افزایش یافته است.

یک گروه از مشاوران که مقیم در مرکز هستند تا ۴۰ نفر پاسخگویی همزمان دارند. با توجه به محدودیت‌ها راهکار دوم به صورت انکال راه اندازی شد و تماس‌های تلفنی به منازل پزشکان و پرستاران انتقال یافت و تا ۳۰ هزار تماس روزانه را پاسخگویی کرده اند.

مدیر سامانه ۴۰۳۰ در ادامه افزود: با توجه به افزایش و تراکم تماس‌ها از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد ممکن است در ساعاتی هموطنان پشت خط بمانند، اما سامانه به هیچ عنوان تعطیل نبوده و به صورت شبانه روزی آمادگی کمک به هموطنان را دارد.
 

او افزود: بیشترین سوالات عمومی و درباره بیماره کروناست، خط تخصصی روانشناسی، تغذیه، سالمندان و مادران باردار نیز راه اندازی شده است و تا ۱۲ شب در این زمینه پاسخگو هستیم.
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۳°    ۲۳°