۷ هزار شکایت مردمی از مدارس
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
02:28 - چهارشنبه 30 مهر 1399
کد خبر : ۸۰۲۶۸۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش، گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۷ هزار شکایت مردمی از مدارس داشتیم که ۸۰ درصد آن‌ها رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
خانم زهرا مظفر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: بیشتر شکایات درباره دریافت وجه در زمان ثبت نام از اولیاء و آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و تخلفات اداری و استخدامی بوده است.
وی گفت: دریافت وجه از اولیاء به بهانه کمک به مدرسه در شرایطی که مدارس تعطیل هستند، هیچ وجاهت قانونی ندارد.
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: خانواده‌هایی که از نحوه آموزش مجازی معلم و مدرسه فرزندشان گله‌مند هستند، می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش گزارش کرده و یا به سامانه shekayat.medu.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند و در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.
خانم مظفر تصریح کرد: گزارش‌هایی از مردم درباره کندی شبکه شاد داشتیم که این گزارش‌ها جمع بندی شده و در اختیار وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکل قرار گرفته، که وی قول داده است تا هفته آینده این مشکلات را برطرف خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: مدارس موظفند مابه التفاوت شهریه آموزشی و سرویس مدارس سال قبل را به خانواده‌ها بازگردانند و برگه‌ای را هم به مدارس برای بازگشت وجه شهریه و سرویس داده ایم که در صورت بازرسی باید به رویت بازرسان برسد.
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: دریافت وجه از اولیاء در مدارس غیر دولتی برای هزینه اینترنت و آموزش مجازی تخلف است و این هزینه باید از شهریه مصوب مدرسه که در زمان ثبت نام از این از اولیاء گرفته شده است، پرداخت شود.
برچسب ها: مدارس ، شکایت ، مردمی ، شهریه
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۰°    ۲۴°