کاظم نظمده با اشاره به راهاندازی سامانه ملی دیدهبان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یکی از سازمانهای اجرایی است که دارای بیشترین سطح ارتباطات با مردم و جامعه است، بنابراین ارتباطات باید طوری طراحی شود که دو سویه و اثربخش باشد.
وی افزود: مردم و جامعه هدف بهزیستی میتوانند درخواستها، شکایات، پیشنهادات، گزارشها و ایدههای خود را با انواع خطوط تلفنی ثابت و همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت رایگان با شماره ۱۴۸۲ ارتباط برقرار کنند و کد رهگیری دریافت کنند.
نظمده با بیان اینکه هدف از راهاندازی سامانه دیدهبان بهزیستی جلب مشارکت مردمی در پاسخگویی است، گفت: سامانه دیدهبان بهزیستی، داشبورد مدیریتی بسیار قوی است که در اختیار مدیران و معاونان بهزیستی قرار داده میشود تا به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در جریان اولویت نیازها و مشکلات جامعه هدف بهزیستی قرار گیرند.