رسیدگی تعزیرات به شکایات‌ با "سیمبا"
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
22:36 - پنجشنبه 07 اسفند 1399
کد خبر : ۸۰۹۵۱۸
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: امسال به جای ارسال برگه‌های شکایت به سازمان تعزیرات، از طریق سامانه "سیمبا" پرونده‌ها بدون اطاله زمان به این سازمان ارسال می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه نشست هماهنگی طرح ویژه بازرسی و نظارت ایام پایانی سال ۹۹ اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازرسی ها به جای ۱۵ اسفند از ۱۵ بهمن ماه به شکل خاصی آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال ما ارسال فیزیکی پرونده‌ها به سازمان تعزیرات را منتفی کرده ایم و همه امور در این زمینه از طریق سامانه "سیمبا" صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: امسال به جای ارسال برگه‌های شکایت به سازمان تعزیرات، از طریق سامانه "سیمبا" پرونده‌ها بدون اطاله زمان به این سازمان ارسال می‌شود.

تابش اضافه کرد: اهتمام سازمان تعزیرات بر فعالیت شعب رسیدگی‌کننده به تخلفاتی که از طریق سامانه "سیمبا" به تعزیرات ارسال می‌شود، به این صورت است که شعب را فعال و تقویت کنند و ما هم به صورت مستمر در بازار حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: احتمالا جا‌هایی نیاز به گشت داشته باشیم که عناوین این گشت ها، "گشت بازرسی و نظارت بر کالا‌ها و خدمات" است.

تابش با بیان اینکه حضور بازرسان سازمان‌های صمت استانی و سازمان حمایت در گشت‌های مشترک به صورت خودرو‌های متحدالشکل خواهد بود، اضافه کرد: اولویت ما، صدور رای در محل گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات است که سازمان تعزیرات نیز بر این موضوع اهتمام دارد.

تابش ادامه داد: تا الان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بازرسی داشتیم و قطعا، هم در دوران تعطیلات عید و هم در غیر آن گشتهایمان به صورت شبانه‌روزی حضور خواهند داشت و این رقم افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی فعال است که شکایات مردم را دریافت و سریعا به آن‌ها رسیدگی کند.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۰°    ۳°