«نون خ ۳»؛ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
15:32 - يکشنبه 22 فروردين 1400
کد خبر : ۸۱۴۰۷۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما از موفقیت اجرای سبک رسانه‌ای تولید در بحران و جابه‌جا شدن حد نصاب‌های برنامه‌های رسانه ملی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 "علی طلوعی" در نشست خبری با رسانه‌ها گفت: حدود ۸۰ درصد مردم در ایام نوروز مخاطب برنامه‌های رسانه ملی بودند.

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما افزود: «نون خ ۳» شبکه یک با ۸۲.۱ درصد مخاطب و رضایت در حد زیاد حدود ۸۸ درصد، رکورد سریال‌های نوروزی سیما را شکست.

او بیان کرد: «گاندو ۲» شبکه سه با حدود ۶۱ درصد مخاطب و رضایت در حد زیاد بیش از ۸۵ درصد، رکورد سریال‌های امنیتی تلویزیون را جابه‌جا کرد.

طلوعی در ادامه گفت: «همبازی» شبکه دو با ۲۸.۲ درصد مخاطب، «نوروز رنگی» شبکه پنج با ۲۰ درصد مخاطب و طنز آیتمی «دست‌انداز» شبکه نسیم با ۱۷.۵ درصد مخاطب، رتبه‌های بعدی را در حوزه سریال‌های نوروزی کسب کردند.

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما بیان کرد: در میان سریال‌ها، «عصر جدید» با ۷۰.۵ درصد مخاطب در میان ویژه برنامه‌های تحویل سال، حد نصاب بیننده برنامه‌های نوروزی را ارتقا داده‌‌اند.

طلوعی با اشاره به عملکرد درخشان رسانه ملی در سال کرونایی ۹۹ اعلام کرد: پربیننده‌ترین شبکه‌های ما در سال ۹۹، شبکه‌های سه، یک، خبر معاونت سیاسی، آی‌فیلم معاونت برون‌مرزی و نسیم سیما بودند.

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما با بیان اینکه فاصله شبکه سه با یک از نظر مخاطب در سال ۹۹، سه دهم درصد بود، گفت: بیشترین رشد مخاطب را در سال ۹۹، شبکه یک سیما، شبکه خبر معاونت سیاسی و شبکه آموزش سیما داشتند.

پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۷°    ۲۶°