ساده‌ترین روش‌ها برای خواب راحت
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
 -  دوشنبه 05 مهر 1400
کد خبر : ۸۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
همه می‌خواهند خواب با کیفیت داشته باشند، اما بسیاری از ما، غلت زدن در رختخواب و ساعت‌ها پهلو به پهلو شدن را تجربه می‌کنیم تا سرانجام به خواب برویم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
یک خواب شبانه خوب و کافی برای داشتن زندگی طولانی و سالم ضروری است و اکثر بزرگسالان هر شب بین ۶ تا ۹ ساعت خواب نیاز دارند.
 
بدخوابی شبانه می‌تواند شما را در معرض مشکلات جدی از جمله چاقی، بیماری قلبی و عروقی و دیابت قرار دهد و عمر را کوتاه کند. در این اینفوگرافیک به پنج راه ساده برای داشتن خواب راحت اشاره شده است.
ساده‌ترین روش‌ها برای خواب راحت
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۸.۵۹°    ۲۴.۹۹°