راه اندازی تلفن گویا برای هدفمندی یارانه ها
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
 -  چهارشنبه 05 آبان 1400
کد خبر : ۸۲۷۰۳۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
برای تکریم ارباب رجوع؛ تلفن گویای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای پاسخگویی به سوالات مردم راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، برای تسریع ارائه خدمات غیرحضوری مشاوره‌ای خبر داد.

"امید حاجتی" مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به سوالات و مشاوره‌های مردم در سراسر کشور در حوزه یارانه‌ها، هموطنان گرامی می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع‌ترین زمان ممکن، افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، ۶۰ خط تلفن گویا برای ارتباط گیری مستقیم مردم با سازمان راه اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.

حاجتی گفت: هموطنان گرامی می‌توانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند و یا در صورت نیاز به سازمان‌های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به ایجاد مکانیسم‌های الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: هموطنان گرامی برای دسترسی بیشتر با اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسش‌های خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان می‌توانند به آدرس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند.
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۷.۵۹°    ۱۱.۹۹°