افزایش ۴۰ درصدی رضایت مشتریان از پست
تازه ترین خبرها در پیام رسان سروش irinn_channel@  با شبکه خبر به روز باشید.       
 -  شنبه 01 آبان 1400
کد خبر : ۸۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: با وجود همه چالش‌هایی که در ایام شیوع کرونا داشتیم، رضایت مندی مشتریان از پست ۴۰درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
آقای رمضانعلی سبحانی فر در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت پستی در جهان در واقع از ایران آغاز شده است، افزود: در حدود دو سالی که از شیوع کرونا می‌گذرد رویکرد‌های پست تغییر کرد و، چون زیرساخت‌های لازم در این باره فراهم نبود در ابتدا چالش‌هایی متوجه شرکت ملی پست بود، اما با سرعت چالش‌ها با توسعه زیرساخت‌ها و مرکز تجزیه و مبادلات برطرف شد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ریلی در پست گفت: در این مدت صد درصد ناوگان شهری پست افزایش یافت و با خرید ۴۰۰۰ دستگاه ترولی از تخریب بسته‌های پستی جلوگیری شد و ۴۰ درصد افزایش رصایت مشتریان را داشتیم.

سبحانی فر گفت: در گذشته همه بسته‌های پستی باید به تهران می‌امد و از انجا ارسال می‌شد که با راه اندازی ۶ کانون و هاب منطقه‌ای در کشور و ۲۰ خط مستقیم همجواری میان استان‌ها، سرعت ارسال بسته‌های پستی افزایش یافته است.

معاون وزیر ارتباطات به هوشمند سازی و نصب سیستم‌های مکانیزه در پست اشاره کرد و گفت: تا پایان مهار بزرگ‌ترین مرکز تجزیه و مبادله مکانیزه در خاورمیانه راه اندازی می‌شود. وی گفت: اتصال ترازو‌های هوشمند به سامانه هم در حال انجام است.
 
پربازدید ها
روز
هفته
ماه
آب و هوا
۱۷.۵۹°    ۱۷.۹۹°